حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

نوروز سال 92..

1391/12/27 11:58
نویسنده : your daddy★☆
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز ديگه بهار مياد و همه‌چيز رو تازه مي‌كنه، سال رو، ماه رو،
 روزها رو، هوا رو، طبيعت رو، ولي فقط يك چيز كهنه ميشه كه به
 همه اون تاز‌گي مي‌ارزه، اونم «دوستيامونه»!
 بهار و حال و هوای این روزها رو دوست دارم...
 
**میگن این روزای آخر سال پر از انرژی مثبته
همه دارن خودشونو برای بهترین روز سال آماده میکنن...

**میگن وقتی بتونیم آخر سال بگیم چه سال خوبی رو پشت سر گذاشتیم خیلی مهمه..

دل تو اولین روز بهار...
 دل من آخرین جمعه ی سال..
 و چه دورند و چه نزدیک به هم!!!

این روزها همه ما به این فکر میکنیم که چقدر زود گذشت و تصمیم می­گیریم سال بعدی بهترین سال زندگیمون باشه...بیشتر به یاد تصمیم­هایی می افتیم که عمل نکردیم،

اگرچه این روزها سرتون حسابی شلوغه و حتی فرصت سر خاراندن هم ندارین، اما روزهای پایانی سال همیشه بهانه خوبیه که سری به درون خودمون بزنیم و فکری به حال ویژگی‌های منفی‌مون کنیم. کار سختی نیست. امیدوارم سال دیگر همین موقع از خوشی و خوبی های سال 92بنویسیم و شاد باشیم ....

م نِ او...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

تارا
25 اسفند 91 14:05
آره بابایی
همه این روزا منتظر یه سال جدید هستند
منتظر روزهای نو
امیدوارم فقط منتظر روزای خوب و نو باشن نه اینکه منتظر باشن دل آدم های دیگه رو بشکنن
امسال دارم بعد از 4 سال بوی عید رو حس میکنم
فکر کنم امسال سال خوبیه
بابایی بو کن!
بوی بهار داره میاد
نگاه کن
تمام درختا جوونه زدن
بابایی درخت زندگی حامی هستی
بابایی نفس تازه کن
بابایی جوانه بزن!



نفسم تازه تر شده اینروزا...سرحالم و میخوام لذت ببرم... ممنونم خاله تارای مهربون...فکر کنم اونجا بیشتر از شمال بوی بهار میاد... دلم هوای اونجارو داره...
سمیه مامان پارسا
25 اسفند 91 14:54
بله بابایی مهمتر اینکه آرزو کنیم در سال جدید همه خصوصاً شما و حامی جون سلامت باشن که مهمترین چیز تو ددنیاست.
آرزوی سلامتی واسه همه نی نی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


انشالله که همینطوره..
مامان ثمر
25 اسفند 91 18:27
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….
بابابی امیدوارم که همینطور باشه ......


ممنونم خاله جون مهربونه حامی
تارا
25 اسفند 91 23:25
بابایی عید آب و هوای شیراز معرکه هست
آدم مست میشه
بیاید
با حامی
نفس تازه کنید
باور کنید که روحتون تازه میشه
مگه میشه آدم کنار حافظ بشینه و روحش تازه نشه؟
بهتون پیشنهاد میکنم بیاید



عید که نمیشه اما بعد عید میایم احتمالا..
تارا
25 اسفند 91 23:28
آره چرا که نه
گفتم اونو هول هولی درست کردم
چند تا عکس با کیفیتشو بذارید توی سایت یا واسم ایمیل کنید تا 1 شنبه عصر تحویل میدم
قول میدم
میدونم بدقولم
ولی قول قول که این بار بدقول نباشم


مرسی خاله تارا این چه حرفیه...شما قولتون قوله///
مامان راضیه
25 اسفند 91 23:32
سلام بابایی منظور از این
من او ...
چیه ؟


این من او ، مربوط به کسی هست که بهش تعلق دارم...واسم یه کتاب هست..یه کتاب خیلی قدیمی...نویسنده اش رضا امیرخانی...اگه پیداش کنید خالی از لطف نیست...


مامان کیاراد
26 اسفند 91 9:53
سلام بابای مهربون
امیدوارم در سال جدیدی که پیش رو داریم لحظه لحظه آن و هروز آن برای شما و حامی کوچولو نوروز و یک روز خوب و بیاد ماندنی باشه و روزهای و لحظه های خوبی را در دفتر خاطراتتون ثبت کنید ....
پیش به سوی روزهای خوب ....


سلام خاله جان...
ممنونم واقعا ممنونم امیدوارم برای شما هم لحظه های خوبی باشه...
ثنا
26 اسفند 91 15:26
. . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق
روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر
عمو سال نو پیشاپیش مبارک


مرسی عمو جون...