حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

برای رویاهایم با تو...

1392/1/12 15:07
نویسنده : your daddy★☆
398 بازدید
اشتراک گذاری

شب نمایان و
 کوچه در خواب است
 من به یادِ تو مست و بیدارم
 می نویسم: ـ رها ـ بخوانش عشق
 باورم کن که دوستت دارم!!رها....

تو را ثبت میکنم
 نگاه میدارم
 برای آرامشی همیشگی
 برای قرار گرفتنِ "دل"
برای روزهای دلتنگی
 جایی ست در عمق روح و فکر و قلبم که کسی از آن خبر ندارد
 تو را میگذارم آنجا
 درست در تاریکترین و عمیق ترین و خلوت ترین جای فهم ام
 میگذارمت آنجا و به هیچ کس هم نخواهم گفت که تو آنجایی
 تا هر شب در تنهایی هایم بیرون ات بیاورم
 بگذارمت روبروی خودم
 در آغوشت بکشم و نگاهت کنم
 تو هم برایم حرف بزنی و لبخندهایت را بریزی توی چشمهای من
 من هم نوازشت کنم و برایت از محبت بگویم
 از محبتی که ریشه میکند و راه را بر هر چه غیر از "تــــــــو" میبندد...

منِ او....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آوا
12 فروردین 92 15:13
خونه ی رویاهات خیلی قشنگه حامی جون دوتایی بهتون خوش بگذره متنتون هم فوق العاده بووووووووووووووووووووووووووود


ممنونم...لطف دارید شما..
جوک
12 فروردین 92 16:27
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
نیما
12 فروردین 92 18:04
پوسته لپتاپ چیست؟ پوسته لپ تاپ یک برچسب بسیار زیبا و لطیف، ساخته شده از نوعی مواد آدستور پی وی سی است، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن نقش بسته و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن لپ تاپ در پشت بدنه (درب LCD و یا LED ) لپ تاپ نصب می گردد. مجموعه ای از پوسته های لپتاپ جذاب و شیک به همراه فیلم آموزش نحوه چسباندن پوسته ها و توضیحات اضافی را میتوانید در "فروشگاه پوسته لپتاپ" مشاهده نمائید. فروشگاه پوسته های جذاب و شیک لپتاپ Poosteh.blogfa.com پیشاپیش از توجه شما متشکریم.
مامان حسین جون
12 فروردین 92 18:50
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم
امیدوارم تواین سال به آرزوهاتون برسین


مممنونم...همینطور شما..
مامان عسل
30 فروردین 92 10:51
وااااااااااای چقدر قشنگهههههههههههههههههه
خونه رو میگماااااا