حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

وبلاگ تکونی

1392/4/12 13:14
نویسنده : your daddy★☆
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام  به همگیniniweblog.com

خوب باید بگم  امشب وبلاگمو تکوندمniniweblog.comو باید بگم بسیار خوشحالم از این بابتniniweblog.com

اول اینکه بگم این مطالب فقط مربوط به من، حامی و خانواده م و بعضی دوستان عزیزم هست و باید بگم همه ی نوشته هام مربوط به خودم و زندگیمه ولاغیر.. البته اینو قبلا هم گفتم چندین بار اما اینجا هم متذکر شدم تا خوانندگان خاموش، روشن شوندniniweblog.com اگر مطلبی غم داشت برای خودمه اگه شاد بود برای خودمه اگه از عشق نوشتم از خوبی یا از بدی... Do you underestand????
قلبم ، مهمانخانه نيست که آدم‌ ها بيايند
 دو سه ساعت يا دو سه روز توي آن بمانند و بعد بروند...
 قلب ، لانه‌ ي گنجشک نيست که در بهار ساخته بشود
 و در پاييز باد آن را با خودش ببرد....
 قلب؟ راستش نمي دانم چيست...
 اما اين را مي دانم که فقط جاي آدمهاي خيلي خوب است.....آدمهای خوب و بد از نظر خودم  و نه دیگران....آدمهای خوب در وبلاگم....در قلبم...و در زندگیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ام.....از  امشب تا هرشب و هر لحظه...
گاهــــــی دلم برای خودم تنگ میشود...
گاهـــی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود....
گاهــــــــــی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد....
گاهی دلم از رهگذرانی که در این مسیـر بی انتها آمدند و رفتند، خسته میشود....
گاهـــــــی دلم از راهزنانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد....
 ...گاهــــــــی آرزو میکنم ای کاش...
به هرحال...سعی میکنم بهتر بنویسم و بهتر...خوب و از خوبی ها و زیبایی ها....همین...وبلاگ من رنگ و بوی تازه ای میگیره و مثل همیشه پر از بوی عشق و مهربانی به دور از کینه و قضاوتهای شخصی....

روزگارتان آرام.....شاد باشید.

منِ ِ اوقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شازده امیر و رها بانو
12 تیر 92 2:20
سلام به بابایی و حامی جون واقعا درست نوشتین قلب جای هر کس نیست
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 2:28
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
معصومه
12 تیر 92 10:50
ممکنه رمز؟
مامان زهرا
12 تیر 92 12:19
تشکر که توضیح دادید من درکتون میکنم چون مثل شماهستم ول کنید این آدمهای دورو رو... در هر حال این شما بودید که این ادم رو با این محیط مجازی اشنا کردی حالا با همون برعلیه شما استفاده میکنه شما توجه نکن به این ادم پست
مامان آرشيدا قند عسل
12 تیر 92 13:26
اكي ظاهرا كه ما رو هم از لينكهاتون تكونديد براتون آرزوي موفقيت دارم.


نه شما همیشه دوست خوب ما میمونید
مامان زهرا
12 تیر 92 13:44
سلام.واقعا که گل گفتین.ان شاالله هرروزتون پر از شادی و موفقیت باشه.ببخشید تو نظرات قبلیم یادم رفته بود آدرس وبلاگمو بزارم.
هیوا
12 تیر 92 15:03
عاشق نوشته هاتونم
سارا
12 تیر 92 15:04
الهی خاله فدای حامی جون بشه چقدر بابای مهربونی داره حامی جون قدر بابارو بدون
مامان کیاراد
12 تیر 92 15:16
موفق باشید....
هستی
12 تیر 92 17:33
سلام داداشی.داداشی دوست داشتم این متن یکجورای از زبان پدرانه به گل پسرحامی بگم نوشته ام .امیدوارم از دستم ناراحت نشی . حامی عزیزم : هـمـیـن که تــو را دارم ، بـهـتـرین هـدیـه ی دنـیـا را دارم ، دیـگر در بین ستاره ها به دنـبـال درخـشـانترین ستـاره نیستم ، در مـیـان ایـنـهـمـه باغ گـلـها بـه دنـبـال زیـبـاتـرین گـل نـیـسـتـم تـو کـهـکـشـانـی هــسـتـی از پـر نــورتــریـن سـتـاره هـای عـالـم
هستی
12 تیر 92 17:36
. ایشالا همیشه سایتون رو سر حامی خوشگله باشه و خدا واستون حفظش کنه از خدا میخام که همیشه شاد و خوشبخت باشین از طرف من حامی جونو بوس کنین الهی فداش بشم من از بس نازه ادم دلش میخواد همش عکساشو نگاکنه به خصوص عکس ثابت شما خیلیخوشبختین که خدا این فرشته ناز و خوشگلو بهتون داده.
kg
12 تیر 92 19:27
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
maryam
12 تیر 92 19:35
این را بدان فقط با چشم دل میتوان خوب دید. اصل چیزها از چشم سر نهان است. همان مقدار وقتی که برای گلت صرف کرده ای باعث ارزش و اهمیت گل شده و تو مسئول همیشگی چیزی میشوی که اهلی اش کرده ای تو مسئول گلت هستی... این باور منه و مطمئنم که حامی جون به اصل و ریشه اش که خود شما باشید تعلق داره. اون همیشه ی همیشه به داشتن پدری مثل شما افتخار میکنه.. محمد پشمکی منم رمز میخواد میشه؟
متین مامی ایلیا
12 تیر 92 20:04
خیلی زیبا نوشتید کاش همه قدرت فهم این مساله رو داشته باشن
شیرین شیرین
13 تیر 92 0:25
قلبم ، مهمانخانه نيست که آدم‌ ها بيايند دو سه ساعت يا دو سه روز توي آن بمانند و بعد بروند... قلب ، لانه‌ ي گنجشک نيست که در بهار ساخته بشود و در پاييز باد آن را با خودش ببرد.... باباجون قلب شما بی نهایت زیباست
شیرین شیرین
13 تیر 92 0:25
قلبم ، مهمانخانه نيست که آدم‌ ها بيايند دو سه ساعت يا دو سه روز توي آن بمانند و بعد بروند... قلب ، لانه‌ ي گنجشک نيست که در بهار ساخته بشود و در پاييز باد آن را با خودش ببرد.... باباجون قلب شما بی نهایت زیباست
مینا
13 تیر 92 9:56
ممنونم بابت اعتمادتون بابا مهربون . حامی جون موهات خیلی خوشگله خاله یه دفعه نزادی بابایی موهاتو کوتاه کنه هاااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان راضیه
13 تیر 92 14:25
خونه تکونی همیشه خوبه
چه توی خونه چه توی وبلاگ چه توی دل آدم
در کل خونه تکونی چیز خوبیه
مبارک باشه
ممنون که ما رو توی خونه تکونی حذف نکردید بابایی
منتظر مطالبتون هستیم
مثل همیشه پر از بوی عشق و مهربانی به دور از کینه و قضاوتهای شخصی....
روزگار شما هم آرام ...


شما از دوستای خوبمون هستید برای چی باید حذفتون کنم؟؟؟ یک سری از متنهام و نظرات رو پاک کردم اما دوستیی که غربال شده اند رو نه خیلی وقته نیستید
سوسن(مامان پرنسس باران)
13 تیر 92 15:39
وبلاگ تکونیتون مبارک باشه.کار خوبی کردین..لایک...



مرسی خاله جان
سارا زارع
17 تیر 92 10:19
سلام به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن .خوشحال ميشم .
معصومه
17 تیر 92 16:35
کار خیلی خوبی کردید.
زندگیتان سرشار از شادی وآرامش باد!


ممنونم خاله جان
عاطفه مامان الای
16 مرداد 92 11:11
خیلی قشنگ بود این متن شما
از دل که بر آید بر دل نشیند
حامی جونم میبوسمت
الهی خدا به شما هرچی که تو دلتون آرزوشو دارین عطا کنه
من امتحان کردمداده های خدا دیر وزود داره سوخت وسوز نداره


مرسی خاله ی مهربون خیلی ممنونیم که میاین پیشمون
مامان آبتین
12 شهریور 92 14:54
خیلی عالیییییی
narges maman matin
22 تیر 93 11:18
سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم لینکم کنی لینک کردی خبر بده تا بلینکم منتظرماااا.راستی خیلی دوست دارم عکسای حامی جون ببینم میشه به منم رمز بدین