حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

♥دلخوشی من♥ و یک نکته دیگر....

1392/4/25 23:51
نویسنده : your daddy★☆
475 بازدید
اشتراک گذاری

ﺭﻭﯼ ﭘـــــﺮﺩﻩ ﯼ ﮐﻌــﺒﻪ ؛ ﺍﯾﻦ ﺁﯾﻪ ﺣﮏ ﺷﺪﻩ ﺍﺳــﺖ :

ﻧَﺒِّﺊْ ﻋِﺒَﺎﺩِﻱ ﺃَﻧِّﻴﺄَﻧَﺎ ﺍﻟْﻐَﻔُــﻮﺭُ ﺍﻟﺮَّﺣِـــﻴﻢُ

 

 ﻭ ﻣـــﻦ . . . ﻫﻨــــﻮﺯ ﻭ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﺸــﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﮏ ﺁﯾــﻪ ﺩﻟﺨــﻮﺷــــﻢ :
 

" ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺁﮔﺎﻩ ﮐﻦ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩﯼ ﻣﻬــــﺮﺑﺎﻧﻢ"

 

 

پـسـرم !

 

گـنـ ه کــار را نـاامیـد مکن.

 

چـه بـسـا کـسى هـستـــ کـ ه همیشـ ه بـا گـنـاه استـــ ،

 

 سـرانـجـامـش بـخـیـر پـایـان یـابــد.

 

چــه بـسـا آدم خـوبـی ستـــ در اوّل عـمـرش

 

 سـرانجـامش بـ ه آتـش کشـیـده شـود .

 

 "سفـارش امـیـر المـؤمنینـ علـی (ع) بـه امـام حسیـن (ع) "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

شازده امیر و رها بانو
24 تیر 92 2:17
سلام بابایی مهربون حامی بازم مرسی از نوشتهای زیباتون من همیشه وبلاگتونو میخونم ولی از دست این ووروجکا وقت نمیکنم همیشه نظر بذارم هر وقت نوشتهاتونو میخونم لذت میبرم امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشین به همراه حامی جان.


سلام خاله جان همین که به وبلاگمون میاین یه دنیا ارزش داره ممنونیم
ماماطهورا
24 تیر 92 9:09
یوسف مى دانست تمام درها بسته هستند اما به خاطر خدا و به امید او حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد… اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدن ، به طرف درهای بسته بدو؛ چون خدای تو و یوسف یکیست
مریم مامان دونه برفی
24 تیر 92 12:22

سلام حامی جونم من دونه برفی هستم میشه یه چوچولو زحمت بکشیدوبا ارسال کد 505 به 20008080200 به من رای بدید؟
میس .
راستی من خیلی دلم می خواد عکسهاتوببینم . ولی کلمه عبورشو ندارم !!!!!!!!!



سلام..بله حتما..میفرستم براتون
معصومه از Sarzamin Royaha
24 تیر 92 17:06
شاد بودن بهترین انتقامیست که میتوان از لحظات سخت زندگی گرفت ، تمام لحظه هایت سرشار از شادی باد
هاله
24 تیر 92 22:35
▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ آرزوهایت بلند بود دست های من کوتاه تو نردبان خواسته بودی من صندلی بودم با این همه فراموشم مکن وقتی بر صندلی فرسوده ات نشسته ای و به ماه فکر می کنی ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬
هاله
24 تیر 92 22:35
تنهایی چیزهای زیادی به انسان می‌آموزد اما تو نرو بگذار من نادان بمانم ...
خاله زهرا
25 تیر 92 13:41
عااااااااااااااااالی
مامان مهدیس و ملیسا
25 تیر 92 23:09
خیلی قشنگ بود دوست میداریم ای پست را ممنون
معصومه
25 تیر 92 23:39
سلام هرچی خوبی بدی ازما دیدید حلالمون کنید.خداحافظتون باشه.خدانگهدار.....



کجا خاله ؟؟!!!!
سودابه
26 تیر 92 0:30
سلام محمد متین تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده با کد683لطفا به نوه گلم رای بدین.آخه من قبلا با همراهم برای بقیه رای دادم
و نمی تونم بهش رای بدم
قبلا از رای شما ممنونم
لطفا کد رو به شماره 20008080200 ارسال کنید.


سلام...بله حتما
سودابه
26 تیر 92 0:37
روایت داریم عابدی در مسجد در حال خواندن نماز شب بود که مردی از میکده به خانه میرفت در مسجد باز بود مرد مست تا چشمش به عابد در حال ذکر افتاد از خودش بدش آمد و همانجا توبه کرد و تمام مدت که عابد در قنوتش چهل مومن را دعا می کرد او گریه می کرد و به همان حال گریه خوابش برد.عابد نمازش را سلام داد و چشمش به مرد مست افتاد و کلی بد و بیراه نثارش کرد.ساعاتی نگذشته هر دو جان به جان آفرین تسلیم نمودند.فرشتگان مست را به همراه خود کردند و عابد را به برزخ جهنمی روانه کردند عابد به فریاد آمد که او مست بود و من در حال خواندن نماز شب.جواب آمد او توبه کرد در ساعات آخر عمر و تو به غیبت او گذراندی آخرین لحظات را. پسرم همیشه پستهات تاثیر گذار و قابل تامل هستند. پیروز باشی و سر بلند.
آجی محمدمهدی
26 تیر 92 8:50
حامی جونم.امیدوارم زودزودبیای پیش بابای گلت که خبلی خیلی دوست داره.من شمارولینک کردم.شماهم اگه خواستین لینکم کنین،باعث افتخاره.(محمدمهدی عشق خواهراش)


حتما لینکتون میکنم..
مامان امیرناز
26 تیر 92 14:31
سلام خیلی لذت بردم تو این شبها مارو هم دعا کنید راستی بلاخره وقت کردم با کامپیوتر بیام و با افتخار لینک شدین پیشمون بیاید


سلام...
4
27 تیر 92 0:09
بلسیبلسبیل
الهام مامان رامیلا
28 تیر 92 14:31
واقعا نوشته هاتون به دل میشینه امیدوارم همیشه سالم وسلامت کنار حامی باشید و برای همیشه باهم باشید
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 10:42
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... اونم فقط با 10 هزار تومان! نمونه کارها در سایت موجود است http://designer123.blogfa.com/
مامان دخملی
30 تیر 92 2:38
سلام
قالب جدید مبارک ! مرسی به ما سر زدین
شرمنده این دخمل شیطون من امون نمیده بیام سر بزنم


سلامم...ممنونم خواهش میکنم
آجی محمدمهدی
30 تیر 92 14:14
به وبلاگ ماهم بیا خوشگلک خان.


حتما میایم
مامان محمد امين
30 تیر 92 15:25
گاهی باید یه نقطه بزاری باز شروع کنی باز بخندی باز بجنگی باز بیفتی و محکمتر پاشی گاهی باید یه لبخندِ خوشگل به همه تلخی ها بزنی و بگی مرسی که یادم دادین جز خودم هیچکی به دادم نمی رسه!!!
شازده امیر و رها بانو
30 تیر 92 19:33
سلام به بابایی و حامی گل بابایی کم پیدایین کجایین پس؟حالتون خوبه؟طاعات و عباداتتون قبول باشه


سلامممممممم ما هم خوبیم... همچنین شما..
ایران هنر
30 تیر 92 21:06
سلام اگه به داشتن کیفهای سنتی با طرحهای مدرن و رنگهای خاص علاقه دارید به سایت ما سر بزنید www.irhonar.ir
مامان راضیه
31 تیر 92 0:20
سلام بابایی حظورت کمرنگ شده کجایید؟

اوضاع رو به راهه ؟

نگرانتون شدیم !!!




سلام...هستیم....نگران نباشید ...


سوسن(مامان پرنسس باران)
1 مرداد 92 13:12
کاشکی همه ی بنده های خدا دلخوشیهاشون مثل شما باشه... امیدوارم همیشه خوش و خرم باشین


ممنونم از حضورتون
الی مامی آراد
5 مرداد 92 1:52
سلام باباییی حامی جون نماز روزهاتون قبول باشه امیدوارم همیشه شاد باسین


سلام.. ممنونم همچنین شما هم شاد و خوشبخت