حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

نظرات (6)

یــآســَمــَن
14 دی 91 21:37
سلام
خدا این وروجک و زیر سایه پدر مادر حفظش کنه


ممنووونم از شما
مامان محمد امین
14 دی 91 22:03
سلام.............ماشالله به این گل پسر نازتون...خدا حفظش کنه
برای شما و پسرتون خوشبختی رو آرزو میکنم... با اجازه لینکتون کردم


سلام..متشکرم لطف دارید.خوشبختی حق همه است...شما هم همینطور...
عمه عاطفه
14 دی 91 23:49
سلام عزیزم
چقدر جیگر شدی عسل من
البته حامی من از عکساش خیلی قشنگتره



مرسی عمه جوووووونبه شما رفتم دیگه
الی مامان آراد
6 بهمن 91 16:15
چه نازه خدا بهتون ببخشه


ممنون..
معصومه
20 بهمن 91 12:10
آروز دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
خاله ي اميرعلي
28 بهمن 91 12:32
اي جااااااااانم... چقدر عكسهاش قشنگن....
انشاالله كه حامي جونم هميشه لبات پر از خنده باشه و غم به سراغت نياد


مرسی خاله