حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

خبر جدید و خوب برای دوستان پیگیر

1395/1/1 17:45
نویسنده : your daddy★☆
1,103 بازدید
اشتراک گذاری

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام

دوست می دارم ؛

 

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام

دوست می دارم ؛

 

 برای خاطر عطر نان گرم ، 

و برفی که آب می شود 

 

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم ؛

 

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم

دوست می دارم ...

با سلااااام سال نو مبارک... دوستان و همراهان گرامی

صمیمانه برای همه تون حالِ خوب،شادی و آزادی روز افزون را آرزومندم و امیدوارم، همواره پایان قصه های سرد و سفید زندگیهامون،سبز و بهاری باشه...به دلیل علاقه زیاد شما به پسر گلم،حامی، ازین پس  روزمره های مارا در پیج حامی در

اینستگرام می توانید دنبال کنید: hami2012new

آرزوی من برای همه شما عزیزان،سلامت وسعادت،سربلندی و سر زندگی ،سرافرازی و سرور و سینه ای سرشار از عشق و مهربانی و وجودی مالامال از عشق و آرامش 

پسندها (2)

نظرات (4)

نسیم جون
2 فروردین 95 15:46
سلام یکی از دوستام بهم اینو داد نمیدونم تا چه حد میتونه درست باشه ولی ارزش دیدن داره ،حتماً ببینید حجمی نداره شانسه در خونتونو زده از دست ندید ، http://hn6.asset.aparat.com/aparat-video/6e0f69e7ffb5d18e11c493404b086bef2435638-240p__51676.mp4 نامه شانس
معصومه
6 فروردین 95 22:21
سلام ای کاش اینجا رو هم بروز میکردید هر از گاهی. به حامی بگید نی نی وبلاگیا دلشون براش تنگ شده و منتظر عکسای خوشگلش هستن. انشالله همیشه شاد و سلامت باشید.
your daddy★☆
پاسخ
سلام. حتما اینجا هم حامی میاد و دلتنگتونه به زودی حامی برای همیشه اینجاست برای همیشه حامی با ماست ممنون که به یاد حامی هستید
biiitaaa
8 فروردین 95 16:11
در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتي و بهروزي، طراوت و شادکامي، عزت و کاميابي را آرزومندم.خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزنين
خورشید مامانی لیلیا
11 فروردین 95 18:44
سلام چطوری دوست خوووبم؟؟؟ وااای دیدید!! رمز عبور وبلاگم یادم رفته... ولی این آدرس جدیدمووونه بهمون سربزنید جووون راستی خووووشگل من چطووووره؟؟؟ وااااای خدا ببینش چه ناز شده وبزرگ تو این مدت.... ما که لیلیا ریه هاش عفونت کرده...بد جووور ناراحتم