حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

درد دل....

1391/11/8 12:18
نویسنده : your daddy★☆
432 بازدید
اشتراک گذاری

خدایـــــــــــــــــــــــــــا
همه از تو می خواهند " ببخشی" ، اما من از تو می خواهم " بگیری"

خستگــــــــــی، دلتنــــــــــــــــــــــــــگی، و غصـــــــــــــــه ها را از لحظه ، لحظه ی روزگار همه ی آنهایی که دوستشان دارم و حامی عزیززززززززززم! خیلی ساده ام آنقدر ساده که سادگی هم روی شانه ام سوار شده....فقط خدا میداند چه در دلم میگذرد
کس نمیداند بجز او...

حااااااااااااااامی جووونم خوابیده....هیس...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد امين
22 دی 91 13:58
واقعا كه عشق در خود كودكان...در آن چهره ي معصومشان معنا شده...
چقدر ناز خوابيدي حامي جون


مرسی خاله جووون...
بهار
23 دی 91 15:55
چقدر زیبااااااااااااا مینویسین...خیلی به دل میشینه...


هر انچه از دل اید لاجرم به دل نشیند...
مامان کیانا
24 دی 91 8:53
خیلی پاک و معصومه . خیلی نازه


ازتون ممنونم..
بیتا
26 دی 91 18:21
در پناه خدا باشید شما و حامی جون


مرسی خاله
مامان آسیه
16 شهریور 92 22:51
آخی عزیزم چه ناز پسری!من هر شب که ماریا خوابش میبره توی گوشش میگم بخواب عزیز دلم تا فرشته ها بیان خوابت!آخه شما کوچولوها خیلی مهربون و معصوم هستین حتما فرشته ها میان خوابتون از طرف من این گل پسر ناز رو ببوسید [ماچ[ماچ راستی خوشحال میشم به وبلاگ ما سر بزنید


ممنونم مادر مهربون حتما میایم