حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

(لحظه های دونفره)من و حامی جون وبرف و....

1391/11/7 11:31
نویسنده : your daddy★☆
815 بازدید
اشتراک گذاری
با حامی جونم دوتایی رفتیم یک جای بسیار زیبا و پسرم اولین بارش برف را دید...کلی ذوق کرد وخندید...ازته دل شاد بود ومن هم دلخوش به همین شادیا...
لحظه های ســــکوتم
پر هیاهــــــــــو ترین دقایق زندگیم هستند
ممـلو از آنچـه
می خواهم بگویم
و
نـــــــــمی گویم...♥
 وحال من  ....
پیرمرد
نی می زند و می گذرد
دلم
در نی ات پیرمرد
دلم
با نی ات
مرا هم ببر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ثمین
27 دی 91 13:00
به من هم رمز میدید؟
مامانه هدیه
27 دی 91 20:08
دلم گرفت از نوشته هاتونون در هر صورت شما برنده ایدو....


ممنونم
مامان کیاراد
28 دی 91 11:07
سلام بابای مهربون
ما هرروز سری به شما میزنیم و منتظر خبرهای خوش و شادی بخش برای شما هستیم ،امید وارم همیشه کنار هم باشید و غرق در خوشحالی و شادی ....
منتظر خبرهای خوش می مانیم به امید آن روز


سلام مامانی...ممنونم ازتون واز لطف بی حدتون...


مامان کیاراد
28 دی 91 12:18
سلام حامی کوچولو فکر نکنی خاله بیسواد اگه میشه لطف کن کلمه غرق نظر قبلی را اصلاح کن مرسی ...


خاااااااااااله خیلی باحاااالی:x...معلومه که میدونم اشتباه بود...





مامان ثمر
16 بهمن 91 14:33
عمو جونم من حامی و خیلی دوست دارم


مرسی عزیزم حامی هم خیلی دوست داره....باید دوستای خوبی برای هم بمونین...
زهراشمس
18 مهر 92 17:14
سلام دوستای عزیزم!من و عشقمم یه وبلاگ د ونفره داریم خوشحالیم میشیم قدم روی چشم ما بزارین و سر بهمون بزنین! وبلاگتونم محشره و حرف نداره! اگه دوست داشتین مارو لینک کنین و خبرمون کنین لینکتون کنیم! منتظرتونیما بدویین بیاین! عشقتون پایدار و ابدی!