حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

نظرسنجی همگانی

1392/1/5 20:13
نویسنده : your daddy★☆
505 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگر مجبور باشی بین رفتن به گذشته یا آینده یکی رو انتخاب کنی کدومشو انتخاب میکنی؟

1- گذشته

2- آینده

 و چ______________________________________________را ؟؟؟؟؟؟

 

اول از همه خودم: به گذشته... میرم تا یه چیزایی رو عوض کنم و خیلیا و خیلی چیزارو خط بزنم...بعد میرم به آینده م با خیال راحت...جلوی هر اشتباهی رو میگرفتم..همین. رفتن به آینده صرفا برای کنجکاویه اما این گذشته است که روح آدمو ازار میده و دلت میخواد تغییرش بدی...... اما یادمون نره که مهم زمان حالِ.... چون هم اینده تو میسازه هم جزیی از گذشته ات میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

تارا
1 فروردین 92 23:07
شاید برمیگشتم به 5 سال قبل
شاید
وگرنه حاضر نیستم بیشتر برگردم
دوست دارم یه 5 سالی هم برم آینده رو ببینم و برگردم!
همین!


دیگه چی خاله جان؟؟؟ چیزه دیگه ای مونده بگم بیارن براتون؟
تارا
1 فروردین 92 23:10
اون خبره چی شد بابایی؟



فعلا که خبری نیست
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
1 فروردین 92 23:17
به آینده میرم..
دوس دارم بدونم در آینده زندگیم چطوری میشه و دخترم چه سر نوشتی پیدا میکنه
زیاد دوست ندارم گذشته ها رو ورق بزنم یا دوباره چیزی رو درست کنم هرچی بوده تموم شده دیگه..


انشالله که خوشبخت خوشبخته مادر مهربون..
تارا
1 فروردین 92 23:25

باور کنید اگر بهم پیشنهاد بشه میگم همین که الان هستم خوبه
نه میرم عقب نه میرم جلو!
بعدم 5 سال خیلی کمه!
این روزا همه میخوان 20 سال 30 سال برگردن عقب


خدارو شکر..واقعا خوبه که ادم از زمان حال راضی باشه...این عالیه!نهایت استفاده رو ببر!!!
خاله آوا
1 فروردین 92 23:26
نه شکارچی نه تفنگ نه گلوله هیچکدام نمی دانستند که پرنده برای جوجه هایش غذا می برد اما خدا که می دانست...!
خاله آوا
1 فروردین 92 23:26
من به آینده میرم.


اینده تون هم زیباست انشالله
تارا
1 فروردین 92 23:29
همچین هم راضی نیستمااااا
ولی خوب شاید اگه برگردم به عقب گند بزنم به همینی هم که الان دارم!


پس همینجا بمون!!!
مامان محمد امين
2 فروردین 92 2:41
7-8 سالي برميگشتم عقب شايد ميتونستم خيلي چيزا رو عوض كنم


پس شما هم گذشته...
مامان ثمر
2 فروردین 92 11:02
چه سوال قشنگی
منم خیلی دوست دارم برگردم به گذشته و خیلی از کارها رو جبران کنم شاید آینده بهتری در انتظارم بود


مرسی...
نمیشه برگشت اما میشه آینده خوبی ساخت...
مامان سویل واراز
2 فروردین 92 12:06
گذشته چون می خوام بچه گیمارو ببینم


اخی...
مامان راضیه
2 فروردین 92 12:43
منم آینده رو انتخاب می کردم چون تغییر خاصی تو گذشته نمی خوام بدم هر کدوم اتفاقات کی افتاده تو گذشته ام حتی اونایی که بد بوده درس های بزرگی بهم داده
آینده میرفتم کنجکاویم ارضا می شد


متین مامی ایلیا
2 فروردین 92 15:23
من بر میگردم به گذشته، شاید بتونم یه سری از چیزارو عوض کنم


.....همه ی ما به همچین چیزی نیاز داریم...
ساناز
3 فروردین 92 17:30
be gozashte! Baraye jobrane hame eshtebahatam!
fariba
5 فروردین 92 1:04
گذشته.تا بیشتر تلاش کنم و اینده بهتری داشته باشم؟ی جورایی از آینده میترسم.


آینده رو خودمون میسازیم و اصلا هم ترسناک نیست...
مامان آرشيدا قند عسل
5 فروردین 92 8:58
خوب بر ميگردم شش سال قبل پاي تصميمي كه داشتم ميموندم و زير بار نمي رفتم !!!و بعد به بيست سال آينده ببينم بالاخره سرنوشت بامن چه خواهد كرد؟!


عجب!!!!! ما که نفهمیدیم!!! اما ای کاش قسمتتون خوشبختی بشه...
مــآمــآنــے
6 فروردین 92 14:16
گذشته هم تلخ بود و هم شیرین
ولی من آینده رو میخوام
آینده ای که یه کوچولو تو زندگیمون پا میزاره و همه چی رو تغییر میده
امیدوارم بتونم به خوبی ازش مراقبت کنم و مامان خوبی باشم


به هرچی که دوست دارید توی اینده برسید...
الهه
7 خرداد 92 0:23
از اونجایی که این پست رو الان دیدیم و خیلی خوشم اومد جواب میدم میخواستم برمیگشتم به 5،6 سال گذشته و بابت اذیت هایی که کردم از بابام معذرت بخوام و از اونجایی که همیشه خجالت میکشیدم ببوسمش و بهش بگم دوست دارم این کارارو انجام بدم و ازش حلالیت بخوام و بگم منو ببخشه یا حداقل یه بار دیگه ببینمش و صداشو بشنوم


..............