حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

امیدوارم این مطلب به دردت نخوره..

1392/1/30 11:18
نویسنده : your daddy★☆
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی.... امیدوارم این مطلب به دردت نخوره هرگز ..هرگز ..هرگز........و همه ی زندگیت با لبخند و پر از عشق طی بشه....آمین.....

مطلبی که برات مینویسم برگرفته از کتاب رازهایی درباره زندگی است،به همگان پیشنهاد میکنم خواندن این کتابهارو از دست ندهند...ازش برای دلبستگی بیشتر و مهرورزی بهره ببرند نه مثل من برای.....

رازهایی درباره زندگی ، رازهایی درباره عشق، با هم بودن....از باربارا دری آنجلیس(فقط انتشارات نسل نواندیش که بدون سانسور هست)

تذکر مهم: ( چرا بعضی آدمهای کج فهم متوجه نمیشوند که تمامی مطالبی که نوشته میشوند فقط و فقط مربوط به حامی و خودم است،و هیچ کس دیگری برایم   ارزش ندارد که برایش وقت بگذارم و بنویسم...متوجه شدید؟؟؟؟؟؟؟؟ پس به این وبلاگ نیایید و نخوانید تا به غلط فکر کنید انقدر مهم هستید که حتی یک جمله اش مربوط به شماست!!)

تذکر2: (برای بار 10000000000000000 ،نه برای  گرفتن حق از کسی و نه دادن حق به کسی مینویسم....تنها و تنها برای خودم....نوشته هایم،حرفهایم، کلمه به کلمه ،جمله به جمله ،متعلق به من و حامی است....هر ارزشی که دارد هر نکته ای...هر چیزی ...هر شکلی...همه و همه...شما که نشان حق به سینه تان چسبانده اید ..پس به سلامت...)

و در نهایت.....

دیوار ها را که برداریم

همدیگر را

خواهیم شناخت ...

برایت مینویسم پسرم...هرچند که خودم.....اما تنها امیدم این است که بخوانی اما نخواهی....در زندگی ات عاشق خواهی شد و دل خواهی بست...اما اگر خدای نکرده از هرجهت مطمئن شدید که دیگر راهی برای با هم بودنتان وجود ندارد...................

چنانچه فرد موردعلاقه تان آن فردی نیست که میخواهید ،لذا شما هم آن فردی نیستید که او میخواهد...تفاهم یک موضوع دو طرفه است.محال است دونفر را پیدا کنید که یکی برای دیگری خوب و ان یکی برای او ایده آل نباشد...

اگر به دلیل عدم تفاهم کافی به رابطه ای پایان میدهید هرگز اجازه ندهید طرف مقابل به مانند یک قربانی از رابطه خارج شود،هرگز کاری نکنید که فکر کند او آدم از خود گذشته ای بود....به او بفهمانید واقعا خوشبخت نمیشوید و همسر ایده آلی برای یکدیگر نیستید...

همگی ما استحقاق داریم با کسی زندگی کنیم که فکر کند ما بهترین همسر دنیا برای او هستیم...

معتقدم که برای هریک از ما بر روی این کره خاکی یک زوج ایده آل وجود دارد که به نحو ایده الی میتواند ما را خوشبخت کند...حتی آن همسر ایده آل یک نفر نیست!افراد زیادی وجود دارند....کافی است زمان کافی را به خودمان بدهیم....

آزاد کردن و رها کردن او تا به دنبال زندگی خود برود و دیگری را پیدا کند فعلی برخاسته از عشق است تا همان طوری که هست اورا بپذیرد و دوستش داشته باشد...

عشق ورزیدن واقعی به همین معناست...که او را رها کنیم تا زوج الهی بتواند عشق و پذیرشی که ما نمیتوانیم به او بدهیم را به او بدهد....

 

نشانه های زیر به این معناست هنوز نتوانستید احساسات ناخوشایند خود را از بین ببرید :

1- همچنان او را مقصر میدانید

2_مدام پشت سر او به دوستان و اطرافیان خود از کارهای منفی او میگویید

3_احساس قربانی بودن میکنید

4_میخواهید انتقام بگیرید و یا شاهد بدبختی او باشید

5_احساس میکنید وقت و انرژی خود را در آن رابطه هدر دادید.

 

حال چگونه رابطه ی خود را التیام ببخشیم:

از طرف خودتان به خودتان یک نامه ی محبت آمیز بنویسد و تمامی اشتباهاتی که مرتکب شدید را ذکر کنید تا اینکه بتوانید خود را هم ببخشید

به طرف مقابلتان هم نامه بنویسید و از او بخواهید به خاطر تمام بی صداقتی ها  و یا عدم همکاری و لجاجت ها شما را ببخشید

هرچه زودتر خود و او را ببخشید ، چرا که زودتر میتوانید عشق و محبت الهی را به سوی خود جذب کنید...

به خاطر داشته باشید  بخشش به این معنا نیست که تمامی احساسات منفی را در خودتان سرکوب کنید ، به این معناست که از تمامی لایه های احساسی خشم ترس و احساس گناه بگذرید تا بتوانید انسانی واقعی شوید...

بخشش به این معناست که  میتوانید برای او ارزوی خوشبختی کنید،تا بتواند به انسانی بهتر و مهربانتر بدل شود..

           هنگامی که دیگران را علی رغم کاستی ها و عیب و نقص هایش میبخشید

          درواقع کاستی ها و اشتباهات خود را بخشیده اید...و در نهایت برنده شمایید

 

 

(برای من همه چیز بخشیده شده و فراموش شده و فقط در زندگی برایت آرزوی  عشق،شادی و صلح و آرامش میکنم....)

علی رضا...بهار 92

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان کیاراد
30 فروردین 92 1:20
سلام به بابای مهربون حامی کوچولو
بسیار عالی بود و من کاملا با تمامی مطالب موافقم...


سلام مرسی خاله ی مهربون
مامان رادین
30 فروردین 92 12:08
بوس برای حامی ناز
خاله ی شیرین
30 فروردین 92 13:05
من اولین بار که وبلاگتون رو میبینم و خیلی خیلی خوشم اومد مه برای حامی جون مینویسید خوش به حال حامی جالب و زیبا بود نوشته هاتون غیر از اونایی که رمز داشتن و نخوندم. و اینکه همه میدونند که شما برای حامی جون مینویسید اگر هم کسی کج فهمه شما ناراحت نشید مشکل خودش و روحیه شه هرکس یه جوره و فکرا متفاوت و عقل ها و درکها متفاوت تر موفق و پر انرژی باشید


ممنونم که به دیدنمون اومدید
هستی
30 فروردین 92 16:34
تنها خداست که میداند (بهترین) در زندگی تو چگونه معنا می شود حامی عزیزم....من آن بهترین را برایت آرزو می کنم . . .
هستی
30 فروردین 92 16:36
◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙◙◙دوستت دارمــــــــــــــ ◙◙◙◙◙ دوستت دارمــــــــــــــ --------------------------------------------------------------------------------
هستی
30 فروردین 92 16:40
حامی خوشگلم سلام خوبی خاله؟؟؟ خاله قربونت بره سلام داداشی .با اجازه شما این متن یکجورای از زبان شما برای حامی میگم ببخشید بازم. به چِشمانِ مِهرَبانِ تو می نِویسَم اِئ پِسَرَکَم ❁ ❁حِکایَتِ بی اِنتِهائ عِشقِ پدریم را ❁ ❁تا بِدانی کهِ مُحَبَت وَ عِشق را ❁ ❁دَر چِشمانِ تو آموختَم وَ با تو آغاز کَردَم پِسَرَکِ نازَم❁ ❁بهِ پاکی چِشمانَت قَسَم کهِ تا اَبَد دوستَت دارَم حامی گُلَم❁
هستی
30 فروردین 92 16:45
حامی مـــــراقب خودت باش عزيزم تا سلام بعدی
الهام مامان رامیلا
30 فروردین 92 23:08
زمانه ازم پرسید که چه کسی رو بیشتر از همه دوست دارم ؟ من درباره ی تو چیزی بهش نگفتم ، آخه این رسم زمونست که هرکی رو که از همه بیشتر دوست داری ازت میگیره


الهام مامان رامیلا
30 فروردین 92 23:09
خیلی خوب بود حامی عزیزم قدر پدرت رو بدون


ممنونم......................
سودابه
30 فروردین 92 23:24
سلام امیدوارم هم شما هم حامی جان خوب باشید امیدوارم حامی کوچولو مثل اسمش وقتی که بزرگ شد حامی بابای مهربونش باشه خدا شما رو واسه حامی و حاامی رو واسه شما حفظ کنه.ممنون میشم اگه لینکم کنید چون مطالبتونو دنبال میکنم.با آرزوی روزای خوب برای شما



سلام...ممنونم که به دیدنمون میاین... ادرس نذاشتید لینکتون کنم خاله ی مهربون
سودابه
30 فروردین 92 23:53
اسم وبم شیرین ترین شیرین.. ادرسش هم sodabe-alireza.niniweblog.com مرسی از لطفتون
مامان نازی
30 فروردین 92 23:59
سلام.الهی که همیشه شاد باشید و امسال از بهترین سالهاتون باشه.
و لب شما و حامی مهربون و معصوم هم همیشه خندون باشه.ممنون که به ما سر زدین.


سلام...ممنونم.....
مامان راضیه
31 فروردین 92 0:05
سلام به بابای خوب حامی
بابا واسه چی اعصاب خودت و خورد میکنی آخه ؟! اون سری آدم ها که میگی ارزش اعصاب خوردی دارند آخه ؟؟؟
در ضمن مطلب خوبی بود بازم چیز یادگرفتیم


سلام خاله جوووونه حامی شما همیشه به من روحیه میدی
مرجان مامان آران
31 فروردین 92 1:52
سلاممم
مرسييييييي خيلي خوب و عالييييييي بود دستتون درد نكنههههههههههه


سلام خاله جان خواهش میکنم....
مامان آرشيدا قند عسل
31 فروردین 92 12:16
مطلب جالب و آموزنده اي است ،قسمتهايي از آن بدردم خورد كه بفهمم هنوز در چه مرحله اي هستم!!! ممنون


ممنونم خاله جووووون...
تارا
31 فروردین 92 20:12
سلام بابایی
ممنونم
رفته بودم یه جای دور دور از اینجا و از هر کس یه خورده تجدید قوا کردم
واقعا به یه استراحت نیاز داشتم
یه تعطیلی 3 روزه به خودم دادم!
به افتخار خودم

بابایی منم مثل شما منتظر خبر خوب هستم
شاید فرداااااااااا


سلام....خوشحالم که دل تکونی داشتید خبرِ خوب انشالله......
ناهید
1 اردیبهشت 92 8:52
سلام مطالبی که می نویسید خیلی قشنگه مدتهاست که شما رو لینک کردم و مطالب وبتونو میخونم . پسرتون خیلی با نمکه ازش بیشتر عکس بذارین .
مامان راضیه
1 اردیبهشت 92 10:46
نظر خصوصی دارید بابایی
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
1 اردیبهشت 92 16:07
اونقدر به خاطر آدمهای بیکار و بی ارزش اعصاب خودتون رو به هم نریزید نظر دیگران هیچ اهمیتی نداره ما این خونه های مجازی رو فقط برای گلهای زندگیمون ساختیم ..بزارید هرکسی هر جور که دوست داره قضاوت کنه.
در ضمن همیشه از مطالب آموزندتون لذت میبرم امیدوارم که حامی جان تک تک اینها رو تو زندگیش به کار ببره


ممنونم از نظرتون خاله مهسای مهربوووون
nira
1 اردیبهشت 92 23:22
من تازه با وبلاگتون اشنا شدم،مطالب قشنگی داره و از اون قشنگ تر حس شماست به پسرتون ،امیدوارم همیشه برای هم بمونید.


ممنونم خاله ی مهربون...
هستی
2 اردیبهشت 92 11:22
هستی
2 اردیبهشت 92 11:24
انشاا.. روزهای خوشی در پیش داشته باشید.هزارتا بوس واسه گل پسر خوش تیپمون حامی بوس♫ بوووس♫ بوووووووس♫ بوووووووووووس♫ بوووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووووووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس♫ بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووووووووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووووووووووووووس♫ بوووووووووووووووووووس♫ بووووووووووووووس♫ بوووووووووس♫ بووووووس♫ بوووس♫ بوس♫
سودابه
2 اردیبهشت 92 14:45
سلام میشه آدرس خودتونو بدین تا منم لینکتون کنم
مامان آراد(خاطره)
2 اردیبهشت 92 21:35
سلام...ممنون که این مطالب زیبارو در اختیار ما هم قرار دادین...
جملات ارزشمندی بودن...
حامی جانو یه بوس جانانهههههههه


مرسی خاله جون که به دیدنمون میاین..
مامان علی خوشتیپ
3 اردیبهشت 92 15:21
خیلی زیبا بود.به خصوص اون متن قرمزه
غزاله
3 اردیبهشت 92 16:57
سلام بابایی خوب حامی.از اینکه میبینم بین همه این وبا شما تنها بابایی هستین که واسه عشقش پسر گلش مینویسه غرق لذت میشم. تو وبتون ی حس خاصی بهم دست میده و همیشه هم بعد بروز شدن حتما سر میزنم. خوش به حال حامی عزیز که پشتیبانی شما مثه سایه باهاشه.لینکتون کردم با افتخار خیال تو khiyale_to.niniweblog.com
غزاله
3 اردیبهشت 92 16:59
لطفا برام رمز بفرستین
هستی
4 اردیبهشت 92 11:43
مامان سبحان جون
5 اردیبهشت 92 17:57
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} ♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫ دوست عزیزم با عکس های تولد سبحان جون اپم
مامان مهدیس و ملیسا
5 اردیبهشت 92 18:33
سلام بابای مهربون امیدوارم حالتون خوب باشه حامی جونم چطورع؟؟؟؟
مثل همیشه حرفاتون قشنگه و به دل میشینه
شرمنده که خیلی وقته بهتون سر نزدم
بخدا لپ تابم خراب شده الانم با گوشی اومدم
البته بگما زمانی که میگم سر نزدم زدم منظورم اینه که رد پایی از خودم نذاشتم که متوجه بشید اومدم وگرنه همیشه به وبلاگ حامی جون سر میزنم
میدونم که ما رو از لیست دوستای حامی جون پاک کردید ولی به دل نگیرید که من رد پا نمیذارم میدونم اشتباه از من بوده به هر حال امیدوارم موفق باشید


سلام...شما هر زمان که به دیدنمون بیاید خوشحالمون میکنید.... من هرگز از کسی چیزی به دل نمیگیرم شما که خاله ی مهربون حامی هستی
سودابه
5 اردیبهشت 92 18:50
سلام بابایی امیدوارم شما و حامی جون خوب باشید.شما لینکم کردید اما آدرس نذاشتید که منم لینکتون کنم.از طرف من حامی کوچولوی ناز رو ببوسید


سلام..ادرسم هست...
مامان بهداد
5 اردیبهشت 92 19:44
سلام بابایی. اولین باری هست که به وبتون سر زدم و اینقدر پر محتوا و قشنگ بود که نرسیدم صفحاتش رو بخونم. خسته نباشید آقای خوش قلم.
امیدوارم که پسر قشنگتون در پناه خدا و در پناه شما سلامت باشه و همیشه شاد باشه و لبش خندون.
با اجازه تون من لینکتون می کنم. دوست داشتید به ما هم سر بزنید. بهداد من با حامی شما یک ماه فاصله سنی داره.
خوش باشید.


سلام وممنونم خاله ی مهربون خوشحال میشم...
مامان دخملی
6 اردیبهشت 92 0:48
سلام
مرسی به ما سر میزنید


خواهش میکنم خاله ی مهربون..
مــآمــآنــے
6 اردیبهشت 92 9:36
سلام بزرگوار
ممنون از حضورتون
منم بهتون سر میزنم
ولی بدون رد پا اکثرا میرم
ببخشید


سلام دوست عزیز...شما لطف میکنید..
خاله ریحانه
6 اردیبهشت 92 12:19
برای حامی و باباش آرزوی شادی و موفقیت دارم


ممنونم خاله جان
سودابه
6 اردیبهشت 92 15:06
سلام بابایی حامی هنوز منتظرم تا آدرس وبتون رو بذارید تا لینکتون کنم


hami2012.niniweblog.com
عاطفه مامان الای
5 خرداد 92 17:43
حالا فهمیدم بابای حامی هم باربارا رو دوست داره مثل من...اگه میشه توی یه چست اسم کتابهیی رو که خوندین رو بنویسین ..دوست دارم بدونم -من همه این کتابها رودارم وخوندم وهمیشه وقتی دلم بگیره به اونا کتاتابها پناه میبرم...مثل این کتابا...و نویسنده ها
باربارا دی انجلس .پائلو کوئیلو
آنتونی رابینز
ژان ژاک روسو
.مولانا وحافظ 7 تا مثنوی معنوی با تفسیر کریم زمانی
خلیل جبران
وین دایر
دیل کارنگی
وخیلی کتابهای دیگه که به سرشت انسان وشناخت اون کمک میکنه و ویادمیگیریم که با آدمهایی که میخوان ازت پل بسازن وبه خواسته های نامعقولشون برسن باید چیکار کنین ...الحق که طوری حرف میزنین که براتون مهم نیست که دیگران ازتون ناراحت ویا ناراضی میشن ...این نشون میده آدم قدرتمندی هستین .از آدمایی که خودشون روبه هر صورتی در میارن تا کسی دوستشون داشته باشه بدم میاد من بعضی اوقات یه حرفایی رو که کسی نتونسته با صدای بلند بگه گفتم وترسم ریخته ...بد نشده خوب هم شده ...یاد گرفتم که هر چی خم بشم سوارم میشن ...یاد گرفتم که نه سوار ی بدم ونه سواری کنم ...میانه رو در همه چی
به وبلاگ لوکس بلاگ من هم سربزنین
www.elza.loxblog.com


خدایا! اگر مرا ناامید سازی و برانی و اگر مرا هم بنده مخلص و یار خود خوانی، باز هم از درگه پاك و منزه تو روی ناامیدی ندارم...
مامان آوین
30 خرداد 92 13:48
خــــــــــیلی قشنگ و ناب بودن امیدوارم حامی عزیز همیشه زیر سایه تون باشه.. منم میتونم از بعضی مطالبتون تو وبلاگ دخترم استفاده کنم؟ تبادل لینک؟