حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

آرزوهای خوب از خدا برای تو...

1392/3/29 12:39
نویسنده : your daddy★☆
620 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا: من به درک …اما حامی ِ من....
بذار خوشبخت بشه…
بذار روزهاش رنگی بشن…
بذار لبش خندون باشه…
تو که میدونی وقتی میخنده چقدر خوشگل میشه!!
 بخندونش تا همه به تو احسنت بفرستن به خاطر خلق کردن این همه زیبایی!
غصه هاش رو ازش بگیر…
بذار صبح که از خواب بیدار میشه زندگی واسش زیبا باشه!
بذار شب که میخوابه شکرت کنه به خاطر خوشبختی هاش!
مواظبش باش! … هروقت دلش گرفت بغلش کن! از خدا بودنت کم نمیشه!
کاری کن تا خیلی ها حسرت زندگیش رو بخورن!
هر کسی رو که دوستش داره بهش بده… یادت باشه که طرف آدم خوبی باشه! اذیتش نکنه…از گل نازکتر بهش نگه!
این یکی رو حتما یادت باشه!! اینقدر باهاش خوب باش تا هیچ وقت بهت شک نکنه! تا هیچ وقت فکر نکنه که نیستی…
یادت نره که از تاریکی میترسه! برق ها که رفت بهش بگو نترس من اینجام!!
کسی رو بهش بده تا حتما رسم عاشقی رو بلد باشه! خانم خوبی باشه و عاشق واقعی...

خدایا دیگه سفارش نمیکنم! جون تو و جون اون! من تو و همه ی دنیات رو با اون شناختم! پس مواظبش باش لطفاااااااااااااااااا.........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

الهه
29 خرداد 92 12:20
بابای حامی با این دعاهایی که شما برا این فرشته کوچولو میکنی مطمعن باش خدا حواسش به حامی جونه نگرانش نباش دورادور هم که باشه شماهارو داره


ممنونم خاله ی مهربون
شیرین
29 خرداد 92 12:57
وااااای عزیزم چقدر بزرگ شده خیلی خیلی قشنگ نوشتید بابایی شما نمونه اید..بهتون شادباش میگم حامی باید قدرتونو بدونه
بهناز
29 خرداد 92 13:33
چه دعاهاي قشنگي.......
نيلو
29 خرداد 92 14:08
خدا براتون حفظش كنه اين فرشته كوچولورو
سودابه(شیرین ترین شیرین)
29 خرداد 92 14:38
ای جانم چهزود بزرگ میشه از عکس قبلیش تا این عکس کلی تفاوت هست قربونش برم خدا براتون حفظش کنه...
هستی
29 خرداد 92 16:49
داداشی من تازه یه مدت نبودم چرا اینجوری آخه چرا ؟؟؟ حالا خوبه من جز طرفدارن حامی جان هستم میام پیش حامی . خوب من فکر کردم حامی شاید پیش شما هم باشه یه مدتی درکنار هم هستی.اون یه مدت که میاد پیش شما برامون توضیح بدی .وعکس جدید از حامی بگذاری . حالا خدارشکربه سفارش خواهرتون انجام دادی عکس حامی جدید گذاشتی بلوزباب اسفنجی پوشیده خیلی بهش میاد .ماشائ الله داره قد میکشه برای خودش مردی داره میشه. داداشی حامی چه روزی وچه ماهی به دنیا آمده دقیق بهم میگی.
معصومه
29 خرداد 92 17:48
دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر
مامان زهرا
29 خرداد 92 23:04
ان شاالله خداوند همیشه نگهدارش باشه.ووووووووووی چقدر نازه این گل پسرتون.با اون لباس خوشکلش ولی خودش خیللللللللللللی خوشکلتره ماشاالله.
مامان بهداد
29 خرداد 92 23:40
سلام بابایی. آرزو میکنم که لحظه به لحظه خوشبختی رو در چشمهای پاک و معصوم و فرشته گونه اش ببینی و همیشه لبخند رضایت روی لباش نقش ببنده. خدا هیچ دعایی رو بی جواب نمیگذاره. دلتون به خدا گرم باشه و پشت حامی هم به حمایتهای خدا گرم. خدایا در کنف حمایتهای خود حامی عزیز رو حفظ کن. آمین.
مامان کیاراد
30 خرداد 92 2:23
سلام بابای مهربون... خدا همین نزدیکیهاست مطمئن باشید همه حرفهاتون را شنیده و همیشه حافظ و نگهدار حامی کوچولوی شماست..... آمین.....
شازده امیر و رها بانو
30 خرداد 92 3:25
سلام به حامی گل و بابای مهربونش بابای با این دعاهای خوب خوب حتما خدا هواسش به حامی هست انشاالله همه ارزوهاشو براورده میکنه همچنین ارزوهای شما رو برای حامی جان موفق باشید
اتنا مامان نگین
30 خرداد 92 14:43
سلام بابایی تازه اومدم وبتون .دلم شکست اونجایی که گفتید از تاریکی میترسه .......از خدا میخوام بهترین بهترین ها نصیب حامی جون بشه وسایه پر مهر خدا از سرش کم نشه .


سلام.. ممنونم.... اره...شبا خیلی میترسید باید میگرفتم تو بغلم راه میرفتم تا آروم شه بخوابه........
متین مامی ایلیا
30 خرداد 92 17:30
ماشالا چقدر بزرگ شده


خیلی زیبا نوشتید

ولی دلم گرفت خوندم، ایشالا هر جا که هست خدا پشت و پناهش باشه و همیشه احساس شادی و خوشبختی کنه


بله بچه ها بزرگ میشن و بزرگترها پیرتر....
مامان اميرحسين و ارميا
31 خرداد 92 16:06
خيلي قشنگ بود ام دلم گرفت اينو خوندم ايشالا خداي بزرگ پشت و پناه حامي باشه


................... انشالله...
خاله سارینا
31 خرداد 92 16:10
چراااااااا اینکارو میکنید آخه دلمون میگیره اینطوری مینویسید آقای پدر غصه نخورید اینقدر خیلی دلم گرفت برای مادرم خوندم نوشته تون رو بدتر از من شروع کرد به گریه انشالله روزهای خوبی داشته باشد در آینده


متاسفم.... انشالله..
فرشته
2 تیر 92 11:07
سلام حامی جان خاله خیلی تحت تاثیر دعاهای بابایی قرار گرفتم چقدر زیباست وقتی پدری اینطور از ته دل حرف دلشو به نگارش در میاره خیلی قشنگ بود بابایی حامی.......سربلندبمانی برای پسرت بهتری بابای دنیا باشی که روزی به وجودت افتخارکنه .ببینیدخودتون همین دیروزها بود که به دنیا آمدید چه زود گذشت امروزها چه با سختی چه با خوبی میگذره ولی آنچه مهمه اینه که روزی حامی میفهمه که چه بابایی خوبی داشته که براش چه کرده قدر اینارو حامی باید بدونه که امیدوارم او هم قدردان شما بماند.


سلام....از حرفهای زیباتون ممنونم
مامان آرشيدا قند عسل
2 تیر 92 13:26
واييييييي ماشاالله حامي جان چقدر بزرگ شدي بوس براي تو


ممنون خاله ی مهربونم
خاله پارمیدا
2 تیر 92 19:19
مــــــــــــهـدیـــــــا
کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب
بــتــــــــــــــــــــــــــــاب !

عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك


ممنون
مامان حدیث
6 تیر 92 14:32
آخییییییییییییییی
نيلوفر
6 تیر 92 14:37
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
نازنین
6 تیر 92 22:25
سلام چه گل پسر ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون.
نازنین
12 تیر 92 23:48
سلام چه نی نی ناز و دوست داشتني دارين.خدا براتون نگهش داره.اينم آدرس وبلاگ نيکو خواهر منه.خوشحال ميشيم به ماهم سر بزنيد و به خواهر من تو مسابقه راي بديد و ازش حمايت کنيد.يه دنيا ممنونيم ازتون http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com



سلام...بله حتماا
مامان محمد امين
2 مرداد 92 22:30
باباي مهربوون مطمئن باشيد خدا حواسش به همه ي فرشته هاي كوچولو ها هست...خدا حواسش بهش هست كه همچين بابايي داره ...انشالله حامي جان زير سايه ي شما لحظه لحظه طعم خوشبختيو ميچشه


....ممنونم خاله جان