حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

×مهم ×مهم ×مهم×

1392/3/30 11:43
نویسنده : your daddy★☆
676 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم حامی جان...پاره ای از حرفهای باباییی که بایدگفته شه پسرم...این توضیحات رابرای این مینویسم که "کسی " فکر نکنه من بعدها از گفتن حقایق طفره میرم یا خدای نکرده میخوام چیزیو ازت پنهون کنم یا واهمه دارم....!!!من باهات روراستم...هرچی که بپرسی و هرچی که بخوای بدونی کاملا حق داری پسرباباااااااااا... از حالا تا زمانیکه زنده ام ...  niniweblog.com

.... و تو همه ی امید منی....ماچ

چشمای من پراز خواهشه

نگاه تو یه نوازشه...برای این دل دیوونه

دلم برات پر میکشه

صدات واسم اراااااااااااامشه

نگاهت مثل نم باروووووونه...

  دوستت داااااااااااااااارم              دلم میگیره بی تو بی هوااااااا

پسر اروم باباااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

یــآســَمــَن
21 دی 91 22:49
خدا حفظش کنه
و همیشه مواظبش باشه


انشاالله که همینطوره...
مامان دینا جون
21 دی 91 23:16
سلام.من تک تک پستهای وبلاگتونو خوندم و دلم گرفت وقتی عکس حامی جونو دیدم.خییییلی معصومه.ایشالا که همه چی درست بشه و حامی پدر و مادرشو در کنار هم داشته باشه.اگه خواستین دلیل دوریشو برام بذارین.


امید من به خداست و رحمتش....
سارا
23 دی 91 13:18
سلام. چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه.
اما راستشو بخوایید خیلی دلم گرفت با دیدن عکساش. ]

سلام.ازتون ممنونم...و.....
مامانه هیوا
23 دی 91 15:58
بهتوووووووووووووون تبریک میگم بابای حااااااامیخیلی عاااااااالیه حرفاتون...


ممنونم از لطفتون.
مهسا مامی کیارش
9 بهمن 91 13:14
الهی بگردم که اینقد ناز خوابیده
حامی جون فرشته کوچولو برای بابا و خودت و زندگیتون دعا کن چون آخه خدا صدای دل فرشته های کوچولو رو میشنوه.
hr]

مامان آرشيدا قند عسل
23 بهمن 91 7:57
اي جانم عزيز دلم چقدر ناز خوابيدي
آقا ما همش سه چهار روز نبوديم چقدر پست نخونده دارم!!!!!!!!!!!!


خوبیش به همینه دیگه
سارا
26 بهمن 91 22:12
قشنگه
دلگیر نیست این وب
چون نشون از مهربونی و لطف شماست


ممنونم از لطفتون...
خاله ي اميرعلي
27 بهمن 91 16:38
سلام
تا حالا فقط دل نوشته هايه مادرايي رو ميخوندم كه به بچه هاشون عشق ميورزن شما تنها كسي هستيد كه احساساتتون مثل احساس يك مادر به پسرش هست بدون شك پدر نمونه اي هستيد
تا حالا نديده بودم پدري اين چنين احساسي به پسرش داشته باشه و بخواد هم به زبون بياره


................
مامان راضیه
29 بهمن 91 20:29
عزیزممممممممممم چقدر این فرشته ها پاک و معصوم اند چقدر ناز خوابیده بهترین ها رو براتون آرزو می کنم امیدوارم روزهای خوبی پیش رو داشته باشید حامی جون قدر بابایی و بدون بابایی خیلی هوای این حامی دوست داشتنی رو داشته باش
عاطفه مامان الای
5 خرداد 92 16:35
ببخشین میشه اون نظر منو که باهاتون درد دل کردنم رو بعد از خوندن حذف کنین یادم رفت میخواستم مخفی بفرستم یه لحظه یادم رفت