حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

من با توام حامی جان....

1391/10/4 0:49
نویسنده : your daddy★☆
410 بازدید
اشتراک گذاری

به جای آن‌که انگشت اشاره‌ام را به سوی او بگیرم،
کنارش می‌نشستم
انگشت‌هایم را در رنگ فرومی‌بردم و با او نقاشی می‌کردم
بیشتر از آن‌که به ساعتم نگاه کنم، به او نگاه می‌کردم
...به جای اصول راه رفتن، اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می‌کردم
از جدی بودن دست برمی‌داشتم و بازی را جدی می‌گرفتم
با او در مزارع می‌دویدم و با هم به ستارگان خیره می‌شدیم
کمتر به او سخت می‌گرفتم و بیشتر همراهی‌اش می‌کردم
اول احترام به خودش را به او می‌آموختم، بعد احترام به دیگران را
بیشتر از آن که عشق به قدرت را یادش بدهم، قدرت ِ عشق را به او می‌آموختم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان درسا
4 دی 91 1:38
سلام عزیزم ،درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه آدرسی که نوشتم برید وبهش امتیاز بدین.ممنون