حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

مَردُم آزارهای محترم!!!

1392/1/25 13:47
نویسنده : your daddy★☆
601 بازدید
اشتراک گذاری

من هرچیزی که دلم بخواد و باورم باشه مینویسم به هیچ احد الناسی هم اجازه دخالت نمیدم.شیرفهم شدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی دلم میخواد به این نظرات که خیلی زیاده اهمیت ندم و ازش رد میشم..........اما گاهی دیگه دلت میخواد این ادمارو از پشت نقابهاشون و این فضا  بکِشی بیرون و ..............کاش لااقل مرد بودن و میدونستم تکلیف این  انسانهای مریض چیه..... توهین به شما خانمهای محترم نشه میدونید که صحبتم با کیاست ...مزاحمت این مدلی خیلی جالبه...من به کسی کاری ندارم لطفا شما هم برید به جهنم که از این جنس بیزارم......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان ملیکا کوچولو
16 فروردین 92 23:57
سلام بابای حامی جان. من نمیدونم قضیه چیه که اینقدر شمارو عصبانی کرده اما خیلی ناراحت شدم از ناراحتی شما.تواین دنیا ادمهای بی جنبه و فرصت طلب زیادن. بهترین روش همون نادیده گرفتنشونه. حامی جانمو ببوسید.


سلام..ممنونم خاله جان..برام کوچکترین اهمیتی نداره اما باید مینوشتم.....
عاطفه
17 فروردین 92 1:19
داداشی انقدر خودتو ناراحت نکن!!!!


مامان سبحان جون
17 فروردین 92 2:32
سلام دوستم ادم چی بگه از مردم ازار خب ای پیشون بدین نی نی وبلاگ تا مسدودشون بکنه تا نتونن براتون پیام بزارن نمیدونم چرا بعضی ها این قدر فضولی میکنن و نظرهایی میذارن که حرص ادم دربیارن


سلام...نه اتفاقا میخوام بیان و ببینن و حرص بخورند...حق ادمای مردم ازار همینه وگرنه خیلی قبلتر میتونستم اینکارو بکنم...
هستی
17 فروردین 92 9:20
بابای شما اصلا با اینها کاری نداشته باشی .زندگی شما به خودتون مربوطه نه کس دیگر.شما داری در مورد حامی جان تو این وبلاگ مینویسی به قول معروف یک جور درد ل با حامی میکنی که حامی جان بزرگ شد خودش بخوانه . بهترین درسها را در زمان سختی آموختم؛دانستم صبور بودن یک نوع ایمان است و خویشتن داری یک نوع عبادت،فهمیدم ناکامی به معنی تاخیر است نه شکست! و خندیدن یک نیایش است. حامی جان دووووووووووووووووووست دارم
باباي مليسا
17 فروردین 92 9:25
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.


حتما...
ندا
17 فروردین 92 12:01
خیلی بی تربیتی است


جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
17 فروردین 92 12:28
سلام دوست خوبم
اسم وبلاگ دخترم عوض شد اگه میشه با اسم جدید لینکمون کنید ممنون


سلام..چشم قبلا اسم وبلاگتون چی بود؟


مامان ساجده
17 فروردین 92 14:52
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


سلام...حتما...
یلدا
17 فروردین 92 19:01
اسممو عوض کردم باشه دیگه عاشقت نیستم حالا چرا انقدر عصبانییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا انقدر مغروری هان؟
بیچاره زنت پس بگو چرا ولت کرده رفته
مردایی مثل تو لیاقتشون همینه...پس بمیر تو تنهایی خودت


واقعا که گویش زیبایی دارید! شکر خدا که بقیه هم میخونند و میبینند چه ادمهایی پیدا میشند!!! ولم کرررررررررررررررررررررررررررررررده؟! هه... دیگه به وبلاگ پسر من حق ندارید بیاید.
الهام مامان رامیلا
18 فروردین 92 0:16
سلام بابای حامی
عجب پسر خوشگلی دارید
سال نو هم مبارکتون باشه
خیلی دوست داشتم باهاتون آشنا بشم مخصوصا نوشته هایی که خیلی خاص می نویسید نمی دونم مشکلتون چیه ولی حامی باید به پدری مثل شما افتخار کنه
من یه دوست دارم که اسم پسر حامی که می خواست از شوهرش جدا بشه اول فکر کردم شما حامی و باباش هستیدولی دیدم که اشتباه کردم امیدوارم که همیشه شاد باشید کنار حامی اگه دوست داشتید با هم دوست باشیم بگید که لینکتون کنم ممنون


سلام..ممنونم...با کمال میل..لینکتون کردم..
الهام مامان رامیلا
18 فروردین 92 0:17
راستی به حرف هیچکدوم از این مردم آزارها گوش نکنید و توجه نداشته باشید آپیشون رو بدید به مدیریت نی نی وبلاگ
مامان علی مرتضی
18 فروردین 92 0:24
سلام بابای حامی محترم میدونم کامنتای بد چقدر روح آدمو می آزره برای منم گاهی میزارن ومنو بهم میریزن،اینجا جاییه که هرکسی هرچیزی که از دلش میادو برای عزیزترین کسش مینویسه ومطمئن باشین اینجور آدمایی مریضن وجواب ابلهان خاموشیست برادر
مامان علی مرتضی
18 فروردین 92 0:38
نظر خصوصی گذاشتم
مرجان مامان آران
18 فروردین 92 2:21
ای بابا اخه چرا انقدر مردم ازار زیاد شده واقعا متاسفم که وقتشونو به اذیت کردن مردم میگذرونن واقعا خوب کاری میکنید اهمیت ندید بلاخره خودشون خسته میشن
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
18 فروردین 92 13:58
اسم قبلی: برای تو که می آیی
بهترین کار اینه که به این آدمها بی محلی کنین ..حیفه به خاطر یه مشت بیکار اعصابتون رو بهم بریزید.


بله همینکارو میکنم....
هستی
18 فروردین 92 17:42
اصلا به این حرفهای که میزنن توجه نکنی .به نظر من جواب تازه میدن .غیر از اینکه اعصابتون خورد کنی چیز دیگری نیست.بهتر این قسمت از وبلاگ پاک کنی که نوشتی حیف وبلاگ حامی نیست نوشته شده پس بهتر زود پاک کنی.
از حا حامی جان به ما بگید امیدوارم حالش خوب باشه .
حامی دوست دارم


فعلا میخوام باشه...
سودابه
18 فروردین 92 20:14
سلام .خوبید؟سر تا سر زندگیتان سبزوبهاری وهر روزتان نوروز .عیدتان مبارک.
دعاگویتان بودم


سلام..ممنونم...عید شما هم مبارک
الی مامی آراد
19 فروردین 92 9:41
سال نو مبارک انشالله سال پر از خوشی و شادی براتون باشه


ممنونم...
انسیه
20 فروردین 92 11:38
میدونم چقدراعصاب ادموبهم میریزن جواب ابلهان خاموشی است


بلهههههههه
معصومه
20 فروردین 92 22:01
در روزگاری که لبخند آدمها بخاطر شکست دیگریست،همیشه برخیز تا بگریند
تانسو
21 فروردین 92 20:21
آخه چرا این کارا رو میکنن مردم؟ خودتونو ناراحت نکنین. وبلاگتو خیلی قشنگه من لینکتون کردم با اجازه تون


مامان محمدرضا
22 فروردین 92 23:44
سلام عزیزم .زیاد خودت رو برای آدم های بی ارزش ناراحت و عصبانی نکن بزار هر چی دلشون می خواد بنویسن وقتی شما تائید نکنی و به روی خودتم نیاری که کامنتش رو دیدی خودشون گورشونو گم میکنن آخه منم از این کامنتها زیاد داشتم تائید نکردم الانم دیگه برام نمیاد چونکه دیدن که برام اهمیت ندارن.پس خودشو ناراحت نکن.

پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي
سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


سلام..ممنونم از نظرتون...باشه حتما
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 7:59
ای بابافکر میکردم این مزاحمتا فقط برای وبلاگ مامانهاست
نمی دونم کی میخوایم یاد بگیریم برای هرچیزی نظر ندیمحالا میخوایم هم بدیم نظر بی خود ندیم و قضاوتهای بچه گانه نکنیم...!!!!!!!!
منم سعی کردم به بی خیالی بزنم ولی بعضی وقتا بدجور با نظراتشون انرژی آدمو میگیرن...اگه دلگرمی دوستان نبود تا حالا وبمو حذف کرده بودم


چه میشه کرد.... تازه یکی دیگه نوشته میشه انقدر نصیحت نکنید؟!!!! جالبه! نمیشه توی صفحه ای که مال خودته و دوسش داری نظراتو حس تو بنویسی!!!و بقیه باید بگن چه کنی!!!
مامان کیان کوچولو
12 اردیبهشت 92 11:25
به نظر من اگر کسی رو از زندگیتون بیرون کردید از ذهنتووون هم بیرون کنید
معصومه
12 تیر 92 0:06
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم و دوست دارم دلیل تنهایی تون رو بدونم اینکه پسرتون با شما زندگی میکنه یا نه؟اگه دوست داشتید جواب بدید محض ارضا حس فضولیم