حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

حرف ِ من...همین...

1392/2/7 21:17
نویسنده : your daddy★☆
474 بازدید
اشتراک گذاری

مانند ِ دیگران نباش، حتی اگر تو تنها فردی باشی که مانند ِ دیگران نیست...

بودن باز هرچه باشد از نبودن بهتر است... چون هر چه باشد زندگی را کم و بیش می دانیم چیست ولی از مرگ به کلی بی خبریم....

اگر کسی پیشاپیش بداند که دقیقاً چه بلایی قرار است سرش بیاید می تواند آن را مانند ِ یک عمل جراحی تحمل کند. خبرهای واقعاً بد فقط خبرهای ناشناخته اند که به فرد هیچ فرصتی برای پیش بینی ِ عکس العمل ها و هیچ مقیاسی برای محاسبه ی ظرفیت ِ مقاومتش نمی دهند....
در روزگار جهل , شعور خود جرم است...

دو سال است
 هرجا می‌روم
 پنجره را با خودم می‌بَرَم.
دو سال است
 دنیا را
 دنبالِ تو می‌گردم.
دو سال است
 این دو چشم
 پنجره‌هایی رو به توست.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هستی
8 اردیبهشت 92 9:33
سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر برشما مادر محترم مبارک باد. سلام عزیزانم . روز مادر رو به همه مادران عزیزتون تبریک میگم . امیدوارم همگی در کنار مادر هامون بهترین زندگی رو داشته باشیم . این گل هم تقدیم به همه مادران با صفای دوستان وبلاگی . __█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
هستی
8 اردیبهشت 92 9:34
مادر آسمان را گفتم می توانی آیا بهر یک لحظه خیلی کوتاه روح مادر گردی صاحب رفعت دیگر گردی گفت نی نی هرگز من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه وخورشید به پهنای زمان کم دارم
مامان راضیه
8 اردیبهشت 92 12:14
سلام بابایی خوبی؟



پیشاپیش عیدتون مبارک باشه



به مامان مهربونت حتما از طرف ما هم تبریک بگو



و مثل همیشه متن بسیار زیبایی نوشتی راست گفتی متفاوت بودن و مثل بقیه نبودن مشکلات زیادی به همراه داره!



در ضمن نظر خصوصی دارید!

سلام..مرسی خاله ی مهربونه حامی...واقعا همینطوره که گفتین!!!! ببینید من چه مصیبت هایی دارم من هم کلی خندیدم شما هم وبلاگشو در همین وبلاگ! دنبال کنید














مامانی
8 اردیبهشت 92 12:36
سلام زیبا بود . پیشاپیش روز مادر به مادر شما بابا ی حامی هم تبریک میگم .ان شائ الله همیشه سایه شون بالای سر بچه هاشون باشه .
ندا
8 اردیبهشت 92 14:54
روز مادربه مادر بزرگ حامی مبارک [بغل


مامان راضیه
8 اردیبهشت 92 21:43
آره والا در عوض شادمون کرد دستش درد نکنه



بلهههههههههههههههههه
آسایش ندارم من اما به جاش شماااااااااا شاد میشی
سجاد
7 خرداد 92 23:22
پیش منم بیا ... منتظرم