حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

ما آمدیم...ممنونم از حضور سبزتان...

1392/2/22 13:03
نویسنده : your daddy★☆
543 بازدید
اشتراک گذاری

حامی جانم:

چه قدر آفتاب های نتابیده در راه است
 چه قدر راه ناتمام در من به راه می افتد
 من چه قدر ستاره از بر بودم و نمی دانستم
 من چه قدر در راس تماشای ماه بودم و نمی دانستم...

 باید تمام جاده های خاکی را حفظ کنم
 باید صدای تمام سیب هایی که می افتد را بدانم
 باید مدار زمین را خوب بچرخم
 هیچ راهی نباید در شهرها تمام شود
 هیچ خوابی نباید بی ستاره آفتابی شود
 هیچ سیبی نباید بی صدا بیفتد
 می خواهم تمام دنیا را به یاد بیاورم
 چه قدر راه نرفته از من می گذرد
 پشت سرم هستی یا نه؟

 

امروز بی‌ اختیار می‌‌نویسم...دلم تنگ شده برای نوشتن....
 برای من همه چیز عمق دارد...
عمق آبیِ آسمان
 عمقِ دریایِ شمال
 عمقِ سبزیِ چمن
 عمقِ یک جنگل
 عمقِ دوستی
 عمقِ دوست داشتن
 عمقِ فتحِ یک قلب
 عمقِ رسیدن
 رسیدن
 بوسیدن
 بوییدن
 عمقِ نوشتن
 عمقِ بی‌ اختیار نوشتن
 عمقِ برایِ تو از عشق نوشتن
 عاشقم باش
 دلم نمی‌‌خواهد روزی از عمقِ غفلت بنویسم...........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بابای ملیسا
22 اردیبهشت 92 13:37
با سلام . وبلاگ ملیسا جان با موضوع یه تیکه بهشت روی زمین به نام شیرخوارگاه آمنه به روز شد . خوشحال میشیم مراجعه کنید و با نظرات زیباتون ما رو دلشاد کنید . منتظر شما هستیم .


غزاله
22 اردیبهشت 92 13:38
خیلی خوش اومدین.
امیدوارم با انرژی بیشتری برای حامی بنویسین.


ممنونم
نيلو
22 اردیبهشت 92 16:06
باباي مهربون دلمون برا حامي خيلي تنگ شده خوشحالم اومدين اميدوارم نظرات منفي ديگران رو شما تاثيري نداشته باشه راستي اگه من با نظراتم آزارتون ميدم حاضرم نظر ندم ولي شما به نوشتن ادامه بديد حامي بايد بدونه چه پدر فداكاري داشته و به خاطرش همه سختي هارو به جون مي خره
مامان شايان
22 اردیبهشت 92 16:35
خوش اومديد خوشحالم كه خوبيد راستي ما هم نزديكي هاي شما هستيما شهسوار حامي جونو ببوسيد
فرشته
22 اردیبهشت 92 19:23
سلام حامی جون خاله جون خیلی برای تو وبابایی دعا کردم خیلی خیلی به یادتون بودم چون وبلاگ شما از اوناییه که من هرروز بهش سر میزنم تو کربلا همش تو فکرتون بودم وامیدوارم که دعای من قبول بشه وباهم روزگارخوش وخوشتری داشته باشین کمکم خاطرات سفرمو مینویسم ممنون
سودابه
22 اردیبهشت 92 20:56
هورا واسه حامی کوچولو بابایی مهربونش............
هادی
22 اردیبهشت 92 21:32
دلت آبی تر از دریا به کامت شادی دنیا الهی دائما چون گل بخندی شب و روزت خوش و زیبا . . . خیلی خیلی خوشحالم ازبرگشتتون
مامان کیاراد
22 اردیبهشت 92 22:27
سلام بابای مهربون ... فقط میتونم بگم خیلی خوشحالیم که دوباره برگشتید جای شما و حامی کوچولو اینجا خیلی خالی بود.... منتظر متنها ونوشته های زیبای شما هستیم..... دلتان پرامید.......
bazarbashi.com
23 اردیبهشت 92 1:49
با سلام ::ابزار تقویم فارسی برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها:: به وسیله این ابزار قادر خواهید بود تا برای کاربران خود یک تقویم زیبای فارسی به نمایش بگذارید. آدرس وب سایت:http://www.bazarbashi.com/page/calendar با تشکر
تانسو
23 اردیبهشت 92 13:41
الهام مامان رامیلا
23 اردیبهشت 92 15:45
سلام دلمون براتون تنگ شده نیستید مطلب خیلی قشنگی بود حامی جان رو ببوسید
پویا تم
24 اردیبهشت 92 11:31
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
مامان بهداد
10 خرداد 92 0:23
سلام. خوش اومدید. چقدر خوشحال شدم که دوباره حضور پیدا کردید.