حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

جملاتی از کتابهای این روزهایم

1392/3/5 18:50
نویسنده : your daddy★☆
438 بازدید
اشتراک گذاری

جدال ها هرگز دوام نمیاوردند اگر فقط یک نفر مقصر بود....
قشنگه آدمو میبره تو فکر....

کتاب جالبی بود...هردفعه که فرصتی شد قسمت جالبشو برات مینویسم پسرکم....

کافه پیانو.فرهاد جعفری

خداوند  ما را در مسیر زندگی یكدیگر قرار می‌دهد تا به شكل‌های گوناگون بر هم اثر بگذاریم....

خودم را دوست می‌دارم. همه جا همراهم بوده است. همه‌جا. یک بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم. آمد و هیچ نگفت. حرف نزد. گفتم و او شنید. رنجش دادم و تحمل کرد. خودم را سخت دوست می‌دارم....
دلم نه عشق میخواهد نه دروغهای قشنگ،نه ادعاهای بزرگ نه بزرگهای پر ادعا،دلم یک فنجان قهوه داغ میخواهد ویک دوست که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد....

گستاح بودن آسان است. به تلاش نیازی ندارد و نشانه ضعف و ناامنی است. مهربانی بیانگر تأدیب نفس و عزت نفسی عظیم است. مهربان بودن در هنگام برخورد با افراد گستاخ آسان نیست. مهربانی خصیصه کسی است که کارهای فکری مثبت زیادی انجام داده و به بینش عمیقی از خود فهمی و عقل دست یافته است. مهربانی نشانه قدرت است نه ضعف.
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان راضیه
31 اردیبهشت 92 20:34
سلام
منم این کتاب و خوندم واقعا قشنگه
حس خوبی میده به آدم
من عاشق اون دختر کوچولوی قصه بودم
یادش بخیر دلم خواست بازم این کتاب و بخونم
خوب شد یادآوری کردید
دستت درد نکنه بابایی


سلام....چه خوب که خوندید مثل مسکن شده جمله هاش....
مامان کیاراد
1 خرداد 92 17:31
سلام بابای مهربون ...

چه جمله قشنگی ...منم که عاشق این جور کتابها با همین یک جمله مشتاق شدم که این کتاب و بخرم و بخونم.....




سلام خاله جان... راستش این کتاب دیگه منتشر نمیشه...اما میتونید دانلودش کنید..بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونید..


مامان ثمر
1 خرداد 92 17:38
سلاممم بابایی و حامی جونممم
مثل همیشه اطلاعات مفید و جملات زیبا


سلام خاله جان...ممنونم
مامان سبحان جون
2 خرداد 92 0:25
باباجون مهربون حامی روزت مبارک


ممنونم خاله ی مهربون
نیما
3 خرداد 92 14:54
مرسی که کتاب به این خوبی بهمون معرفی کردید خوندمش خیلی عالی بود
بهاره مامان ونداد
6 خرداد 92 17:35
حتما دنبال این کتاب میرم معلومه جملات قشنگ زیاد داره
راستی اگه اجازه بدی توی وب ونداد یکی از این جملات رو میخوام بذارم


حتما بخونیدش جالبه و گنگ!!! بله چرا که نه..