حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

روزهای پدرانه....

1392/3/2 23:58
نویسنده : your daddy★☆
1,412 بازدید
اشتراک گذاری

برای پدرم:

وقتی پشت سر ♥پــدر♥ت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میره
 میفهمی پیر شده ...

وقتی داره صورتشو اصلاح میکنه و دستش میلرزه
 میفهمی پیر شده ...

وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره
 میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه ...

و میفهمی نصف موهای سفیدش
 به خاطر این بود که نزاره تــــــــــــــو غمگین باشی ... ناراحت

و برای  خودم که حالا یک پدرم.....پدر بودن تنها بهانه ی زندگی و نفس کشیدن من در این روزهاست...و جایی خواندم این مطلب را : اگر من بزرگ نمی شدم ، موهای مادرم سفید نمی شد....

 اگر من بزرگ نمی شدم ، مادر بزرگ در ایوان خانه باز می خندید...

 اگر من بزرگ نمی شدم ، تنهایی معنایش همان تنها بودن در اتاقم بود...

 اگر من بزرگ نمی شدم ، هیچ وقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمی شد..........

 ای کاش من همیشه کودک می ماندم....

اما نشد که نشد.....

برای پسرم حامی جانم:

  حال تنها رویای یک پدر دیدن لبخند ِشادی تو و روزهای رنگی ات است......

پسرِ بابا ، حامی کوچولوی من دوستت دارم....روز پدر برای پدرم، تو مرد کوچکم، و خودم مبارک....

به امید روزهای زیبا و درخشان تو....بابا علیرضای تو...

از خاله ملیکا....زیبا بود.... بد به دلم نشست...حسم از کسی نا آشنا....گاهی دلم بی دلیل می گیرد و ول نمی کند ...

گاهی یادم می افتد تمام اتفاقاتی که در گذشته برایم رخ داده و در بین همه این اتفاق ها من هنوز هستم و مقاوم می جنگم .. بین بدبختی ها و بلاها به مردی خودم خندیدم و گریه نکردم ، بغض کردم و خفه شدم ، اما اشک نریختم ...

تنها گوشه ی چشمم خیس شد اما کسی نفهمید ... روزهایی که برایم پاییز بود ماه هایی که برایم پاییز بود سال هایی که برایم پاییز بود .. هر چقدر اینور و آنور سرک کشیدم ، گمشده ام را پیدا نکردم...گمشده ای که به من احساس آرامش دهد ...نه گمشده ای از جنس خودم نه جنسی دیگر.... هیچ....هیچ...هیچ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان راضیه
2 خرداد 92 10:36
بابایی روزتون مبارک ایشالا سایه پر مهرتون همیشه بالای سر حامی باشه و در کنار هم روزهای شادی داشته باشید بهترین ها رو براتون آرزومندیم بازم تبریــــــــــــــــک میگم
مامان راضیه
2 خرداد 92 10:37
راستی بابایی میشه رمز جدید و داشته باشم؟! تکلیف اون رمز مسابقه ای چی شد پس؟! دلمون که آب شد چی بود آخرش اون خبر جدید؟!
مرجان مامان آران
2 خرداد 92 10:56
باباي مهربون حامي جون روزتون مبارك ايشالا سايتون هميشه بالا سر پسر خوشگلتون باشه در كنار هم شاد شاد باشيد بهترين هارو براتون ارزو ميكنم
مریم
2 خرداد 92 12:25
سلام بابای مهربون
خسته نباشید مطالبی که برای حامی میذارین زیباست و بعضا ادم رو به فکر وادرا میکنه .اما من و امیرعلی میخواستیم به عنوان یه خاله و یه دوست برای حامی از شیرین کاریهاش هم بدونیم . از روزهای زیبای بزرگ شدنش ، از آشنایی روزانه اش با این دنیای بزرگ و کلمات خوشگلی که یکی پس ازدیگری درست و غلط ادا میکنه . شاید حامی هم زمانی که داره این پست هارو می بینه دلش بخواد که یه بخشی از شیرین کاریهای کودکیش رو هم یه جا بخونه.


سلام...ممنونم ازتون... من پدر حامی هستم و خیلی وقت نمیشه که شیرین کاریاشو بنویسم یا یک سری حرفها هست که خانمها بهتر راجع بهش مینویسن برای همین اینجا از حرفهای بین دو مرد مینویسم...تا جایی هم که تونستم از کارهای حامی نوشتم خاله جان...اما سعی میکنم بیشتر بنویسم...
سودابه(شیرین ترین شیرین)
2 خرداد 92 13:42
سلام بابایی حامی اولادت مولی الموحدین و روز پدر رو به شما و حامی عزیز تبریک میگم امیدوارم در کنار هم شاد و خوشبخت باشید


سلام...ممنونم خاله ی مهربون
یه دوست
2 خرداد 92 15:50
سلام ... تقریبا یه ساعتی هست که دارم وبلاگ شما و حامی جون رو می خونم. یه کم دلم گرفت. ای کاش این طوری نبود . ای کاش شما و حامی جون تنها نبودید و مادر حامی هم در کنارتون بود. خیلی دوس دارم قصه زندگی تون رو بدونم مثل خیلیا که میان به وبلاگتون و کلی علامت سوال براشون پیش میاد. اما امیدوارم زندگی شما و حامی عزیز عوض شه. من و تمام کسانی که بهتون سر می زنن براتون دعا خواهیم کرد. مواظب خودتون و حامی عزیزباشید. روزتون هم مبارک
هستی
2 خرداد 92 16:08
سرچشمه ی عشق با علی آمده است گل کرده بهشت تا علی آمده است شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع) کز کعبه صدای یا علی آمده است ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان و روز پدر بر پدر عزیزتون مبارک باد . . .
هستی
2 خرداد 92 16:11
حامی جان روز تو هم مبارک عزیزم روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک روزت مبارک مرد کوچک
تارا
2 خرداد 92 23:04
من از طرف حامی اومدم بگم بابایی روزت مبارک


ممنونم خاله تارا جان
فرشته
3 خرداد 92 0:34
سلام حامی بزرگ .ابرمرد اینده .نازنین پسر روزت مبارک مرد!
بزرگ مرد !تو درآینده زندگی خیلی شاد وروشن تر از حالا را خواهی داشت زیرا پشت سرت مردی از خودت مردتر به استواری کوه تو را همراهی خواهد کرد
آینده در دست توست برای تو وبابایی خوبت سلامتی وزندگی بدون دغدغه آرزو میکنم
روزتان مبارک مردان خدا .مبارک


ممنونم خاله جان... یک دنیا سپاس...
مامان ثمر
3 خرداد 92 11:48
روزتون مبارک باشه بابایی نمونه و مهربون


ممنونم خاله ی مهربون حامی
امیر مهدی و عمی
3 خرداد 92 12:08
رحمت حق آمدو قلب دوعالم منجلي شد سيزده ماه رجب ميلاد مولايم علي شد فلك پروانه اش - ملك ديوانه اش سلاطين سائل - در كاشانه اش
تینا
3 خرداد 92 14:59
روزتون مبارک و به شادی امید دارم کنار حامی جونم روز خوبی داشته باشید و سالهای سال بی غم و با هم باشید
مامان آراد(خاطره)
4 خرداد 92 1:20
بابای مهربون روزتون مبارک


خیلی مرسی
مامان ثمین
4 خرداد 92 9:57
روز پدر مبارک البته ببخشید که با تاخیر اومدم


در هر صورت اومدید... ومتشکرم خاله جان...
مامان آرشيدا قند عسل
4 خرداد 92 15:06
روزتون مباركم و در كنار حامي جان شاد و سرزنده باشيد.


خیلی خیلی سپاسگذارم
مامان کیاراد
5 خرداد 92 0:06
سلام بابای مهربون ...مطلب خیلی زیبایی در مورد پدر نوشتید...
امیدوارم همیشه سایتون روی سر حامی کوچولوباشه و شما بهترین حامی اون و حامی کوچولو هم بهترین حامی شما باشه....


سلام.متشکرم..
FARIBA
5 خرداد 92 1:04
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
*.°sharmande babate takhir....


ممنونم بابت لطفتون..
نيلو
5 خرداد 92 10:59
اميدوارم هميشه لبتون خندان باشه و در كنار هم خوش باشيد ،مطمئنا حامي به داشتن همچين پدري افتخار خواهد كرد
قلب بابا
5 خرداد 92 13:49
سلام
میشه وبلاگ منو توی پیوندهای وبلاگتون بزارید؟
خبرم کنید
یا علی


سلام..حتما خوشحال میشم..
مامان ثمین
5 خرداد 92 19:06
بابای حامی جون لطفا خصوصی رو ملاحظه کنید.
عاطفه
5 خرداد 92 20:35
سلاااااااااااام.من و شو شو ونی نی تازه وبلاگتونو پیدا کردیم و همین الن هم برای شما پدر وپسر بهترین آرزوها رو داریم.ان شاالله که اول سایه ی حق و بعد هم سایه ی شما همیشه و همیشه روی سر حامی جون باشه.....همه ی پستارو خوندیم اولش ناراحت شدیم ولی بعدش گفتیم خوش به حال حامی جون با این باباش......راستی ما خرم آباد هستیم اگه دوست داشتین یه سری به شهرمون با طبیعت نابش بزنید برای روحیه ی شما وحامی خوبه و قدمتون روی چشم.......هیچ وقت نذارید حامی تکیه گاهی به جز شما داشته باشه.....
التماس دعاااااا


سلاااااااااااام حس خوبی بهم داد وقتی حرفهاتونو خوندم از اینکه اینهمه بی ریا نوشتید برام ممنونم بعد مدتها آدمی از جنس خوب.....
حتما حتما خواهیم اومد اگرچه کمی دیرتر...
معصومه
6 خرداد 92 17:49
سلام روزتون مبارک باشه.حامی جون عزیزم روز شما هم مبارک باشه ایشالله سالهای سال شادوخوشحال باشید


سلام..مرسی خاله ی مهربون
انسیه
7 خرداد 92 1:01
روزتون باتاخیرمبارک


ممنونم خاله جان
مامان بهداد
10 خرداد 92 0:29
هر روز روز شماست. بابای مهربون روزت مبارک. سایه تون بر سر حامی جان مستدام و طولانی باد.