حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

خوشبختی..

1391/11/1 20:38
نویسنده : your daddy★☆
334 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم:
اگر خوشبختي را براي يك ساعت مي خواهي
چرت بزن.....
اگر خوشبختي را براي يك روز مي خواهي
به پيك نيك برو...
اگر خوشبختي را براي يك هفته مي خواهي
به تعطيلات برو..
اگر خوشبختي را براي يك ماه مي خواهي
ازدواج كن..
اگر خوشبختي را براي يك سال مي خواهی
ثروت به ارث ببر..
اگر خوشبختي را براي يك عمر مي خواهي
ياد بگير، كاري را كه انجام مي دهي، دوست داشته باشي....همین!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

FARIBA
2 بهمن 91 2:31
خوشبخت باشی حامی کوچولو.......


مرسی خااااااااااااله
هیوا
2 بهمن 91 9:07
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓ _______________ ░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██ دوست دارم عزیزم
مامان شايان
2 بهمن 91 9:37
سلام ممنون از ابراز احساساتتون من با نظر شما كاملا موافقم اما اصلا بحث گول خوردن نيست بحث سر بلا نسبت آدمهاي مريضيه كه ازاحساسات مادرانت سو استفاده ميكنن وپيش خودشون فكر ميكنن شايد بتونن به هدف كثيف خودشون برسن به قول خودتون ما مامان باباها 12يا13ساله نيستيم كه بخوايم گول كسي و بخوريم .نميدنم چرا اينارو واستون نوشتم اما هميشه از اينكه كسي احساسم و به سخره بگيره متنفر بودم وبلاگي كه اصلا حتي نمي تونستي فكرشو كني به بهانه مادر كاردرست خودشو جزو دوستانم كرد و ارتباطمون فقط در مورد تجربياتمون تو بزرگ كردن بچه بود اما برحسب اتفاق متوجه شدم كه اينا همه ظاهر سازيه و اصلا هدف اصليش چيز ديگه اي .درسته كه ازاينكه به بازي گرفته شدم خيلي ناراحت شدم اما از ته قلبم واسش متاسفم كه اينجارو واسه اين فكرا انتخاب كرده اما اشتباه منم اين بود كه وبلاگ و بايد مختص پسرم كنم و نه حتي كوچكترين عكس از خودم .ببخشيد كه سرتونو به درد آردم


اینم یه جور بیمارییه...انشالله دیگه حواستون هست...ادمای پست زیادند اما هرگز نمیتونن به خوبیها اسیب بزنند....مطمئن باش..
مامان سبحان جون
2 بهمن 91 19:01
وقتی به کسی بطور کامل و بدون هیچ شک و تردیدی اعتماد می کنید در نهایت دو نتیجه کلی خواهید داشت شخصی برای زندگی یا درسی برای زندگی
مامان ثمر
16 بهمن 91 13:38
خوشبختی در همین است . . . همین که وجود گرم و زنده خدا را در زندگی احساس کنی ، خوشبخت ترین انسان روی زمینی . . .