حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

خودت بمان...پسری که من عاشقش هستم...

1391/12/4 22:50
نویسنده : your daddy★☆
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

حامی جان:

جرأت کن راست و حقیقی باش..... جرأت کن زشت باشی! اگر موسیقی بد را دوست داری، رک و راست بگو.... خود را همان که هستی نشان بده..... درست مثل این عکس واقعی بخند.....مانند بعضیها نباش....امیدوارم یاد نگیری....مانندشان نشوی....اینان باید بزک تهوع انگیز دوروئی و دو پهلویی را از چهره روح خود بزدایند، با آب فراوان بشویند...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی مهدیار
5 اسفند 91 1:34
سلام ، خدا براتون نگهش داره ، زنده و سالم باشه همیشه
چه خوبه که یه پدر عشقش به فرزندش رو روراست توی وبلاگ بنویسه و بعدها خاطره ای بشه برا پسرش
امیدوارم سایتون همیشه بالای سرش باشه


سلام...ممنونم از نظر لطفتون...
مامان آرشيدا قند عسل
5 اسفند 91 8:52
خنده هات خيلي شيرينه عروسك!


مرسی خاله جونه مهربونم..
مامان ثمر
5 اسفند 91 10:42
ای جانممممممممممم فدای خنده هات خاله
آفرین به بابایی نمونه که باعث میشه پسری همیشه شاد باشه آفرین


مرسی خاله جونه مهربون..
تارا
5 اسفند 91 12:00
نگاه چه میخنده!چه خوشحاله وقتی پیش بابایی هست
آدم وقتی خنده اش رو میبینه نا خود آگاه لبخند میزنه
دلت شاد حامی عزیزم


مرسی خاله جووون تاراااااا...د
مــآمــآنــے
5 اسفند 91 22:08
ای جونم
فدای اون خندهات که خیلی شیرینن


مرسی خاله...
مامان محمد امين
6 اسفند 91 8:20
هميشه بخند حامي جووووووووووووووووون...خنده ي شما فرشته ها زيباترين هديه ي خدا براي ماست
متین مامی ایلیا
6 اسفند 91 8:45
از عکساش پیداست که وقتی با شماست چقدر شاده و از ته دل میخنده، خدا هیچ بچه ای رو از پدرش جدا نکنه


ممنونم...بهترین لحظاتم با حامی عزیزمه...
معصومه
6 اسفند 91 18:38
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند


مرسی از اینهمه دعای زیبای شما....
مهسا مامان کیارش
7 اسفند 91 0:09
وای واقعا ببخشین که دیر اومدم بهتون سر زدم آخه کلاسام شروع شده و با کیارش هم برام سخته
حامی جونم همیشه عزیزم گل لبخند روی لبای قشنگت باشه عاشقتممممممممممممممم



ممنونم که به دیدنمون میاین...زود یا دیر اما مهم اینه که هستی....
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
7 اسفند 91 2:30
ای جونم ؛ فـــــــــدای خنده هاتــــــ
FARIBA
8 اسفند 91 1:45
قربون این پسر خوشگل و نمکیحامی کوچولو واقعا خوشگلی خاله


مرسی خاله جووونم چشمهای شما زیبا میبینه...
مامان پارسا
9 اسفند 91 12:57
عروسکم خنده هات خیلی خیلی شیرینه همیشه بخند امیدوارم دنیا هم همیشه بروت بخنده در ضمن قدر بابات رو هم بدون