حامی ِ باباحامی ِ بابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

زندگی دونفره بابایی و حامی

پسر کوچولوی من به حرفهای تازه ام گوش جان بسپار...

1392/4/20 14:46
نویسنده : your daddy★☆
665 بازدید
اشتراک گذاری

 حامی جان پسر کوچولوی دور ِ من: اگر ذخیره ی شادمانی هایت رو به اتمام است، نگاهی به آسمان بنداز!
آنقدر منتظر بمان و آنقدر با عشق آسمان را نگاه کن، تا آن را در آغوش کوچکت جای دهی!!!
در همان لحظه است که خدا را حس خواهی کرد… او را صدا کن، او را با عشق صدا کن!
شادمان خواهی شد! چرا که به یاد خواهی آورد که زندگی را او به تو بخشیده و
کاری کرده است که زندگی …
به زنده بودن تو به خود ببالد!…

  : اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت … 
دلگیر مباش که نه تو گناهکاری نه او
آنگاه که مهر می ‌ورزی مهربانیت تو را زیباترین معصوم دنیا می‌کند …
تو با مهر ورزیدنت بال و پر میگیری …
خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد …
پس به راهت ادامه بده
دوست بدار نه برای آنکه دوستت بدارند …
تو به پاس زیبایی عشق ، عشق بورز و جاودانه باش ................................

 

راحت‌ترین کار، کاری نکردن‌ست...........
آن کس که همیشه‌ی خدا! این پا و آن پا می‌کند، آن کس که همه‌روزه امروز و فردا می‌کند؛ هیچ وقت، به هیچ کجا نمی‌تواند رسید.
تا وقتی که دیگران
به جایِ تو فال می‌زنند
تا وقتی که دیگران
به جایِ تو بال می‌زنند
تو هیچ‌وقت، برنده نخواهی شد
تو هیچ‌وقت، پرنده نخواهی شد!
تعریفِ تازه‌ای، دست و پا کُن
تصمیمِ تازه‌ای بگیر
وگرنه، تعریف دیگران
تصمیمِ دیگران
همه‌ی بود و نبودت را، خواهد گرفت!

کوتاه نیامدن، کوتاه‌ترین راه، برای رسیدن‌ست.
مگر می‌شود “مسأله” نداشت، اما به “راه حل” رسید؟ مگر می‌شود “سوال” نداشت، اما به “جواب” رسید؟
تنها راه، برای به راه‌حل رسیدن، مسأله داشتن‌ست.
مهارتِ “مسأله داشتن”، مهارتِ کمی نیست.
هیچ وقت، از مسأله فرار نکنید، هیچ وقت صورت مسأله را پاک نکنید...

زندگی کردن، و به راه‌حل‌های تازه به تازه رسیدن، جرأت می‌خواهد.

اصلا، زندگی یک جرأت است: جرأتِ فکر کردن، جرأتِ تصمیم گرفتن، جرأتِ تازه شدن؛ و به خوشتنِ خداییِ خویش، فرا رسیدن… هر که نتواند بر عادت‌های نخ‌نما‌شده‌ی روزمرگی غلبه کند، هرگز نخواهد توانست شاهدِ پیروزی و شکوفایی را در آغوش بگیرد.

آن کس که صورت مسأله‌ی منحصربه‌فرد خویش را پاک می‌کند؛ معنایش آن است که دارد نقش و نقش‌آفرینیِ خودش را از صحنه و پهنه‌ی جهان و زندگی‌ جهانی، پاک می‌کند!!

قدر مشکلات و مسائل‌تان را بدانید. این‌ها اگر نبودند، به هیچ راه‌حلی نمی‌توانستید رسید!
من، به مشکلاتم، عشق می‌ورزم.
من، مخالفانم را دوست می‌دارم. مخالفان من، معاونان من‌اند!!
اگر مخالفانم نبودند، بسیاری از عیب‌هایم را، هرگز نمی‌فهمیدم. اگر مخالفان من نبودند این همه راه‌حل‌های تازه‌به‌تازه را، از کجا می‌توانستم آورد. هر که مشکلات و مسائل و مخالفانش کم‌تر است، بی‌خاصیت‌تر است!…

سعی کنید مسأله‌دارتر شوید!! خدای لطیف، پاسخ‌ها را، در دل پرسش‌ها نهاده است. هیچ مسأله‌ای، لاینحل نیست!

ما چون خاصیت بسیاری از گیاهان را نمی‌دانیم، به آنها می‌گوییم “علف هرز”!!!
این هم، به گونه‌ای، صورت مسأله‌ها را پاک کردن‌ست.

بیایید بیندیشیم. بیایید “اندیشیدن” را فرابگیریم. همه‌ چیز را، جوری دیگر ببینیم؛ و با نگاهی پاک و تابناک، نگرشِ نازنینِ دیگری را پیدا کنیم. انسان، پادوی هستی نیست؛ انسان، اتاق فکر جهان است!


بن‌بست، وجود خارجی ندارد. پرواز کنید. خودتان را از نو پیدا کنید، با خودتان مسابقه بدهید، و رکورد‌تان را هر روزه، تازه‌به‌تازه بشکنید و به پیش بتازید!…....


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

پانی تم
20 تیر 92 15:16
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
معصومه
20 تیر 92 15:24
مثل همیشه عالیه بسیار عالی


مامان
20 تیر 92 16:41
پندها و نصیحتهای زیبایی برای فرزندتون ذخیره میکنید.خداوند یاور و حامی شما پدر و فرزند عزیزتون حامی باشه


ممنونم خاله پرمهر
ماماطهورا
20 تیر 92 16:54
سلام باباي حامي من امروزخيلي اتفاقي وبتون و دبدم وباورتون نميشه از ساعت 1ظهرتا الان كهساعت 5عصرمطالبتون و ميخوندم واقعا مطالبتون عاليه ودرعين حال كه خيلي خيلي ناراحت شدم چرا بايد پدروپسري كه اين همه به هم علاقه دارند از هم دورباشن .من با افتخار لينكتون كردم و هرروز به وبتون سرميزنم به اميد روزي كه شادي برگرده به زندگيتون

راستي خصوصي داريد


سلام...شما لطف کردید که به خاطر من و پسرم وقت گذاشتید و حرفهای منو خوندید از اینکه حامی جان خاله های به این خوبی داره خوشحالم من هم لینکتون میکنم
مامان بهداد
20 تیر 92 16:56

سلام. خیلی زیبا بود.



سلام...ممنونم خاله ی خوب حامی
سودابه (شیرین ترین شیرین)
20 تیر 92 18:49
حامی کوچولوی ناز هوای این بابایی مهربونتو داشته باش که خیلی ماهه....


مرسی خاله جون
خاله شیوا
21 تیر 92 16:48
حامی جونم پدرت تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست.. اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛ و با وجود همه مشکلات, به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی که اگر بدانی ... چه کسی ، کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛ "پدرت"را می پرستیدی......
زهره(مامان.فاطمه)
21 تیر 92 17:00
سلام.بابای.حامی.جون.
ولی.بعضی.وقتا
تومسابقه.یک.نفره.هیچ.انگیزه.ای.برای.
پیروزی.نیست.ایشااله.گل.پسرت.هرجایی.هست.سالموخوشبخت.باشه


سلام...اگر با تمام وجود و فقط برای خودتون مسابقه بدید حتما انگیزه هم پیدا میکنید...
مامان راضیه
22 تیر 92 0:19
سلام بابایی خدا قوت
مثل همیشه بسیار متن زیبایی بود و بسیار هم زییا و خوشرنگ نوشتید این همه رنگ ها ی قشنگ آدم و به وجد میاره
کلا از رنگاروارنگی خوشم میاد دستتون درد نکنه
و امیدوارم روزی برسه که طرز فکر هممون اینجوری باشه و با مسائل به این سبک روبروبشیم
شاید حتی اگه به یکی از جمله های این متن هم عمل کنیم زندگی خیلی برامون قشنگ تر میشه!!!


سلام خاله جان راضیه هدف من هم به وجد اوردن شما بود من هم امیدوارم.......
خاله کیا
22 تیر 92 23:37
ابا پول ميخوام بابا موبايل ميخوام بابا لب تاپ ميخوام بابا ميخوام برم مسافرت پول بده بابا لباس ندارم ... بابا براي دانشگاه پول لازم دارم بابا بابا بابا چرا يک مرتبه هم گفته نميشه بابا همين که پيشم هستي برام کافيه... بودن در کناره تو براي من يک دنياست! گاهي دلت ميخواهد به بعضي ها بگويي باش حتي اگر من ديگر نباشم! پــــــــــــــــــدرم يکي از آنهاست... براي سلامتي پدرهايتان هر شب دعا کنيد .... پدر مهربون و خوب حامی جون امیدوارم سالهای سال سایه تون بالا سر حامی جان باشه چون شما تنها تکیه گاه محکمی براش
مامان ندا
22 تیر 92 23:43
نی نی من تومشابقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین عدد581به شماره پیامک20008080200
.......
23 تیر 92 0:16
√ کاش میشد بچگی را زنده کرد کودکی شد، کودکانه گریه کرد شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود آن قیامت، که دمی بیش نبود فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟ کاش میشد ، بچگانه خنده کرد . .
مامان کیاراد
23 تیر 92 0:21
سلام بابای مهربون...
مثل همیشه زیبا بود و مهربونی در کلمه به کلمه متنتون موج میزد ....
امیدوارم این پسر کوچولو ناز بابایی تا همیشه حامی و پشتیبان بابای مهربونش باشه......



سلام خاله ی مهربون تر
ممنونم ازتون مرسی که میاین پیشمون و برامون وقت میذارید
هاله
23 تیر 92 0:24
پدر حامی جان رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد ، اما حتمی است . . ....


مرسی خاله ی مهربون
هاله
23 تیر 92 0:25
به آرامش رسیدن، نه با فراموش کردن زندگی بدست می آید و نه با غرق کردن خود در زندگی
سوسن(مامان پرنسس باران)
23 تیر 92 16:03
واقعا همه ی مطالبتون بجا بود ..و مهمتر از همه تاثیرگذار... امیدوارم حامی جون هم در آینده با خوندن پندهای پدرش اونها رو آویزه ی گوش بکنه و در کنار بابای مهربونش خوشبخت و سعادتمند باشه.



ممنونم من هم امیدوارم
سوسن(مامان پرنسس باران)
23 تیر 92 16:06
ضمنا ، طاعاتتون قبول حق.


ممنونم همچنین شما
ღ مونا مامان امیرسام ღ
24 تیر 92 2:42
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
عاطفه
25 تیر 92 14:18
عالی بودددددددددددددددددددددد


ممنونم
خاله نرگس
25 تیر 92 23:48
زیباترین واژه ها رو برای دلبندتون ذخیره می کنید. احسند به پدری چون شما.


ممنونم
مامان عطرین
30 تیر 92 1:42
من از وبتون خوشم اومد میخوام سر فرصت همشو بخونم با اجازه لینکتون کردم


شما لطف دارید :
مامان یاس
20 بهمن 92 16:58
چقدر زیباست ناراحت نمیشید بپرسم حامی کجاست
your daddy★☆
پاسخ
ممنون. .. نه ٍ حامی کنار من زندگی نمیکنه..